Kwaliteit drukwerk

Anja Peroti

Snel en keurig
Jammer dat ik een blauwe achterkant had besteld en een witte achter kant heb gekregen.
Snel en keurig
Werd direct aangeboden om een foto te maken zodat het opnieuw geprint kon worden, alleen heb ik daar geen gebruik van gemaakt. Als ik meer tijd had gehad voor de dead line van het inleveren van mijn onderzoeks verslag had ik er wel gebruik van gemaakt. Al met al, Netjes dat de mogelijkheid werd geboden.
Top service zal dit bedrijf zeker aanraden aanraden bij anderen.

Ziet er keurig uit
Snel geleverd
Prijs kwaliteit top

Iets beter bekijken wat de klant besteld.
(Blauw ipv wit)

Netjesgeprint levert (op tijd!) producten van de kwaliteit die je verwacht, voor een redelijke prijs (ook voor studenten). Perfect voor scripties e.d.

Levertijd.

Postieve ervaring, niks te klagen

de chatservice waarbij men de tijd nam om al mijn vragen te beantwoorden,
het gebruiksgemak van de site > het is niet ingewikkeld
Snelle levertijd

Wellicht zou je tegen verlaagd tarief een proefversie eerst op kunnen sturen, voor het geval je 2 verschillende papiersoorten, omrandingen etc. wilt vergelijken.
Ik vraag me ook af hoe het...
Ik vraag me ook af hoe het zit als je niet tevreden bent met je product? Ik heb nergens iets gelezen over een eventueel garantiebeleid of wat je kan doen als je ontevreden bent over het geleverde product > wellicht is het handig om in ieder geval een pagina op jullie site daaraan te besteden.

Lot

Ontzettend persoonlijk en snelle service

Contact is laagdrempelig en snel

Zorgvuldig opsturen zodat product niet kan beschadigen

YELLOWSOCKS coaching & advies

Ik heb een aantal readers besteld bij Netjesgeprint.nl. De website is simpel, overzichtelijk en duidelijk. Het bestelproces was kinderlijk eenvoudig. De readers zijn sneller geleverd dan ik verwacht... Ik heb een aantal readers besteld bij Netjesgeprint.nl. De website is simpel, overzichtelijk en duidelijk. Het bestelproces was kinderlijk eenvoudig. De readers zijn sneller geleverd dan ik verwacht had. Dat heeft mij echt verrast! Mooie kwaliteit drukwerk!

Eenvoudig, snelheid levering, kwaliteit van het product

Snel en correcte uitvoering van de opdracht

Netjesgeprint.nl werd aanbevolen door een medestudente van mijn opleiding, omdat zij een goede ervaring had met haar bestelling van de afstudeerscriptie. Ook in het echt zag het document er netjes... Netjesgeprint.nl werd aanbevolen door een medestudente van mijn opleiding, omdat zij een goede ervaring had met haar bestelling van de afstudeerscriptie. Ook in het echt zag het document er netjes en verzorgd uit.

Een duidelijk stappenplan om je afstudeerscriptie samen te stellen. Je kunt hierdoor zelf bepalen welke kosten je wil maken, afhankelijk van het budget waarover je beschikt. De service was ook erg... Een duidelijk stappenplan om je afstudeerscriptie samen te stellen. Je kunt hierdoor zelf bepalen welke kosten je wil maken, afhankelijk van het budget waarover je beschikt. De service was ook erg vriendelijk toe bleek dat er met de factuur versturen iets niet goed was gegaan. Daarnaast was de scriptie snel afgeleverd binnen de voorspelde levertijd. Complimenten!

Zet op de factuur voortaan de prijs van het product, zodat daar geen misverstanden over kunnen ontstaan.

Hesther

Scriptie bij netjesgeprint besteld, alles voldeed aan de verwachtingen.

Goede kwaliteit
Prettige website

Dit was mijn eerste ervaring

Ze gaan voor kwaliteit

Prima zo, ik ben in ieder geval tevreden

Mijn ervaring is goed. Snel en goede kwaliteit.

duidelijke website en zeer duidelijk over prijs en kwaliteit