Ik ben snel aan een baan geholpen die me tot nu toe goed bevalt. Communicatie verliep soepel en was duidelijk. Ik zou .NET Professionals zeker aanbevelen.

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je de samenwerking met .NET Professionals als prettig hebt ervaren. En, natuurlijk, heel veel succes met je nieuwe uitdaging!
- Team .NET Professionals

Heel prettig, Tesse heeft mij goed geholpen met het vinden van een nieuwe uitdaging. Wordt goed geluisterd naar wat ik belangrijk vind.

Hi!
Bedankt voor je review.
Wat fijn dat je de samenwerking met Tesse als prettig hebt ervaren!
Namens heel Team .NET Professionals: Veel succes met je nieuwe uitdaging!

Prettige samenwerking en snel een baan gevonden bij een leuk bedrijf.

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je positieve review!
Leuk om te lezen dat je blij bent met je nieuwe job. Succes!
- Team .NET Professionals

Er werd erg goed geluisterd naar mijn wensen en visie door Tesse. Daardoor konden we het goed eens worden over welke keuzes te maken. Ik had het gevoel aan een half woord genoeg te hebben.

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je positieve review!
Leuk om te lezen dat je de samenwerking met Tesse als prettig hebt ervaren.
- Groetjes van heelt team .NET Professionals

Erg professioneel met ook veel aandacht voor de persoon en diens interesses

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je positieve review. Leuk om te lezen.
- Team .NET Professionals

Hele fijne ervaring gehad met Colin en het team. Duidelijk, eerlijk en snel resultaat. Zeker een aanrader voor developers die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging!

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je review en goed om te lezen over je fijne ervaring met Colin en .NET Professionals!

Gerben

Fijn contact. Roël had al heel snel goed door wat ik zocht. Hij dacht actief mee en gaf ook eerlijk zijn visie op dingen. Keek even verder dan alleen mijn CV. Ook andere vacatures die werden... Fijn contact. Roël had al heel snel goed door wat ik zocht. Hij dacht actief mee en gaf ook eerlijk zijn visie op dingen. Keek even verder dan alleen mijn CV. Ook andere vacatures die werden aangedragen waren goed onderbouwd waarom hij ze aandroeg en dat sloot altijd tenminste aan op 1 punt wat belangrijk was voor mij.

Hi Gerben,
Bedankt voor je positieve review. Leuk om te lezen dat je de samenwerking als prettig hebt ervaren.
Het hele team van .NET Professionals

Mike van Mourik

Heel erg positief, Colin was persoonlijk en luisterde naar mijn requests/concerns, hij hield veel contact en pakte snel door.

Hi Mike,
Leuk om te horen!
Colin en de rest van Team .NET Professionals

Jan Visser

Fijne samenwerking. Komt gelijk met een goede passende baan op basis van feedback.

Hi Jan,
Leuk om te horen!
Team .NET Professionals

Dylan

Super goed geholpen door Colin Bond. Hij heeft actief gezocht naar een perfecte bedrijfsmatch voor mij en nam zeker de tijd voor mij. Hij was altijd erg positief en super behulpzaam. Hij heeft me... Super goed geholpen door Colin Bond. Hij heeft actief gezocht naar een perfecte bedrijfsmatch voor mij en nam zeker de tijd voor mij. Hij was altijd erg positief en super behulpzaam. Hij heeft me het gehele proces goed doorheen geholpen. Een aanwinst voor .NET Professionals. Door hem heb ik snel een andere baan gevonden die goed bij mij past naar mijn eisen en wensen! Super!!!

Hi Dylan,
Fijn om te horen. Heel veel succes met je nieuwe uitdaging.
Groetjes van heel Team .NET Professionals!