Top! Snelle levering, geven ook aan als de bestelling wat vertraging heeft. Houden je dus goed op de hoogte. Keurig afgeleverd, tevreden!

Mark

De bestelling kwam uiterst professioneel verpakt aan, na een goede, duidelijke winkelervaring. Via whatsapp snelle en duidelijke reactie op vragen. Heel tevreden met mijn aankoop.

Ik zou niet weten wat er beter zou moeten of zou kunnen. De site werkt prettig en de bestelde producten komen goed verpakt aan. Enigste tip zou zijn om het zo voort te zetten!

Duane de Jager

Gevonden via Google. Pijltjes moeten de kinderen nog testen.

Rogier

Snel eenvoudig en prima prijs

Nee geen aanvulling

Atmô

Ze zijn erg correct en vriendelijk aan de telefoon

Geen.

Snelle levering, hoefde er niet voor thuis te blijven

Edu

Overzichtelijke site en het was snel binnen.

Mischien leuk om bij het mod gedeelte een video per mod te plaatsen met het verschil van standaard vs mod en dan indoor. Voor de rest zou ik het niet weten, site ziet er goed uit.

Nod800

Het bestellen ging makkelijk, het werd binnen een paar dagen met de brievenpost geleverd in een net doosje met zachte binnenvoering.
Vond het wel lastig dat je het pakket niet kon volgen via...

De koper via track en trace ook brievenpost laten traceren

Reactie Nerf-pijltjes.nl:

Bedankt voor je feedback! We versturen nu via brievenbuspost met lagere gewichten ook zonder track en trace inderdaad. Dit is puur om kosten te besparen: een brievenbuspakje met tracking is duurder. Mogelijk gaat dit in de toekomst veranderen: brievenbuspost wordt elk jaar duurder.

Lars

Goede ervaring omdat mijn pakket al de dag erna binnen was.

Misschien meer producten voor flywheel blasters zoals flywheels en flywheel cages.

Reactie Nerf-pijltjes.nl:

Volg de pagina Foam Focus op Facebook, binnenkort nieuws wat aansluit op je tip!