Snelle en goede service!!

Mathijs

Bestellen ging makkelijk. De producten zijn makkelijk te vinden op de site, makkelijk bestelprocess, duidelijke communicatie en vlotte levering.

Achteraf heb ik nog een vraag gesteld via het contactformulier op de site. Daar is ongeveer een week later nog geen antwoord op gekomen. Ook contact gehad via een mail naar info en daar kwam wel snelle reactie op.

Guy

Nerf-pijltjes.nl was verreweg de goedkoopste! Super service en levering volgens belofte.

Perfect

Eigenlijk geen

Nicholas

Deze site is de enige die van Nerf de Rival collectie verkoopt in Nederland. Zeer overzichtelijk en snelle levering.

Geen bijzonderheden

Het bestelproces verliep heel soepel en ook de levering was correct op tijd.

Ik was onbekend met Nerf-pijltjes. Ik wilde dit cadeau doen aan een neefje die erom vroeg. Ik kwam er gaande weg het bestelproces achter dat het duidelijk geen speelgoed is, maar een sportartikel. Toen eerst de ouders om toestemming gevraagd. Het was akkoord. Wellicht kan in de info nog duidelijker naar voren komen dat het een Teamport artikel is.

C VERGERS

Ging heel makkelijk en snelle levering

Erg goed, de informatie was duidelijk en de bestelling was snel geleverd

Goede service. Ik woon in de buurt en zag op de site zelf niet zo snel dat ik het ook thuis kon ophalen. De bestelling werd niet zomaar geleverd maar werd netjes gevraagd of ik in de mogelijkheid...

nee