Yander van der Wurff

Snel bezorgd goede prijs alleen beetje klein Rival arusument

meer rival blasters aanbieen

Victor Verhagen

Te laat geleverd

Reactie Nerf-pijltjes.nl:

De bestelling is maandag avond geplaatst. Door drukte is hij woensdag verstuurd. PostNL heeft de bestelling zaterdag geleverd. Gezien de huidige situatie is dat de levertijd die verwacht kan worden... De bestelling is maandag avond geplaatst. Door drukte is hij woensdag verstuurd. PostNL heeft de bestelling zaterdag geleverd. Gezien de huidige situatie is dat de levertijd die verwacht kan worden (wat ook aangegeven is). De bestelling is binnen de beloofde tijd verstuurd, en na een kleine vertraging bij PostNL bezorgd. Bedankt voor het begrip.

Suzanna Van Driel

Overzichtelijke site en levering binnen 4 dagen

Maarten van Osta

Erg fijne ervaring. Vragen kunnen direct gesteld worden via whatsapp, en ik ontving meteen antwoord. Interessante producten. Doorslaggevende factor om voor nerfpijltjes.nl te gaan is de snelle... Erg fijne ervaring. Vragen kunnen direct gesteld worden via whatsapp, en ik ontving meteen antwoord. Interessante producten. Doorslaggevende factor om voor nerfpijltjes.nl te gaan is de snelle levertijd, vergeleken met de levertijd van een leverancier voor nerf compatibele artikelen (workermod).
Spullen in goede orde ontvangen.

Evelien Koster

Hugo van Eck

Marlous Rietveld

Dat ging echt super snel en goed. Had per ongeluk de verkeerde pijltjes besteld. Werd er toen netjes op gewezen dat de pijltjes voor andere nerf geweer waren. En kon ze toen heel makkelijk... Dat ging echt super snel en goed. Had per ongeluk de verkeerde pijltjes besteld. Werd er toen netjes op gewezen dat de pijltjes voor andere nerf geweer waren. En kon ze toen heel makkelijk veranderen. En ze hebben er ook een berichtje bij gedaan zoals ik gevraagd had

A.C. de Bruin

Vallen uit elkaar

Verkoop geen Action kwaliteit

Meynert DE GENT

Zeer snelle levering, ook al heb ik mijn twijfels of de ontvangen pijltjes wel originele Nerf-pijltjes zijn en geen namaak (geen logo gedrukt op de punt vd pijltjes