stal crebas

Mooi materiaal geleverd

snelheid

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier van de zachte hindernisbalken!
Nedlandic

finesses

Goede ervaring met zowel de website, de prijs-kwaliteit en de service en levering van de bestelde artikelen. De communicatie is zeer goed. Snelle opeenvolging van orderbevestiging, track & trace van... Goede ervaring met zowel de website, de prijs-kwaliteit en de service en levering van de bestelde artikelen. De communicatie is zeer goed. Snelle opeenvolging van orderbevestiging, track & trace van levering en facturatie. Geen op- of aanmerkingen!

Zoals gezegd de opeenvolging van communicatie per e-mail is adequaat.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde producten, en hopen u in de toekomst weer in onze webshop te mogen ontvangen. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde producten, en hopen u in de toekomst weer in onze webshop te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Piet

Prima product. Zoals omschreven.

Zijn vriendelijk en behulp zaam

het product de hooiruif ziet er goed uit , product is goed

Snelle levering en prettig persoonlijk contact!

Snel en persoonlijk contact bij vraag

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u heel veel plezier met uw producten, en hopen u in de toekomst weer in onze (web)shop te mogen ontvangen. ^Leane van Ark Nedlandic... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u heel veel plezier met uw producten, en hopen u in de toekomst weer in onze (web)shop te mogen ontvangen. ^Leane van Ark Nedlandic Quality Horse Supplies

President Dressage Stables

Fijn en correct bedrijf waar wij graag benodigdheden voor onze stal bestellen!

Super Service!!!

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! We hopen u binnenkort weer in onze webshop te kunnen ontvangen.

Nedlandic Quality Horse Supplies

Via website en telefonisch goed

ja, fijn contact via telefoon en goed advies

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling!
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze webshop!

Leane van Ark

Snelle service. Goede info over de levering

Zeer snelle verzending

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in onze webshop. Veel plezier met de door u bestelde producten. ^Leane van Ark Nedlandic... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in onze webshop. Veel plezier met de door u bestelde producten. ^Leane van Ark Nedlandic Quality Horse Supplies

Patrick

Goede website, tijdige levering, goede spillen

goed assortiment

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling, wij hopen u in de toekomst weer te kunnen helpen.

Angelique Dohms

Zeer snelle levering, product voldoet volledig aan de verwachtingen

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Gerjanne van Nedlandic