Joke cok

Goede degelijke materialen. Super.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te lezen dat u de producten goed vind. Ik wens u heel veel plezier van uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer in onze webshop. Met... Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te lezen dat u de producten goed vind. Ik wens u heel veel plezier van uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer in onze webshop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Nedlandic

Snelle levering en duidelijke website

heldere communicatie

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde balken, en hopen u in de toekomst nogmaals in onze (web)shop te mogen ontvangen. Met vriendelijke... Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde balken, en hopen u in de toekomst nogmaals in onze (web)shop te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Supergoed zoals altijd!!

Supergoede producten en zeer snelle levering

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw bestelde producten, en hopen u in de toekomst wederom in onze (web)shop te mogen ontvangen. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw bestelde producten, en hopen u in de toekomst wederom in onze (web)shop te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

les écuries Berthels

Top, keurig en snel geleverd.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling!
Wij hopen u in de toekomst nogmaals in onze (web)shop te kunnen ontvangen!

Leane van Ark
Nedlandic

Fijn bedrijf, snelle reactie en snelle levering. Bestelling mooi materiaal zoals omschreven in de shop. 👍🎉

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Wij wensen u heel veel plezier met de bestelde artikelen. Ook hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze webshop. Met... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Wij wensen u heel veel plezier met de bestelde artikelen. Ook hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Middendorp Nedlandic

Mooie balken en snelle levering!

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling, en hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling, en hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Snelle levering en mooie hindernissen

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met het springmateriaal, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met het springmateriaal, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Johan de brabanter

Goede en vlotte dienstverlening. Onmiddelijke terugbetaling na foute ingave aantal stuks door mezelf.

Overzichtelijke website

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor de positieve reactie. Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde producten! Ook hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze webshop! Met... Hartelijk bedankt voor de positieve reactie. Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde producten! Ook hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze webshop! Met vriendelijke groet, Gerjanne van Middendorp Nedlandic

Goed materiaal, duidelijke website!

Levering duurde wel langer dan aangegeven, en bij de track en trace stond alles al op afgeleverd, terwijl ik pas 3 dagen later alles kreeg.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel erg vervelend voor u dat de levering later was dan dat er doorgegeven en dat er op de track & trace stond. Ik heb contact gezocht met... Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel erg vervelend voor u dat de levering later was dan dat er doorgegeven en dat er op de track & trace stond. Ik heb contact gezocht met de verantwoordelijke transporteur, en deze gaf aan dat er helaas wat vertraging was opgelopen vanwege Hemelvaartsdag, en de drukte bij hen plus de bijbehorende routes. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u wel heel veel plezier heeft / gaat hebben van uw cavaletti pionnen en springbalken, en hoop u in de toekomst weer te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

De Osseweide

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde producten!

Leane van Ark
Nedlandic