Paardenboerderij Meulegoorn

Ik zou op grond van mijn ervaring opnieuw een bestelling doen bij dit bedrijf.

Het product was nog beter dan ik verwachtte.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de opstaphulp, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de opstaphulp, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Kreuzen Dressage BV

Snelle en nette levering en goede en klantvriendelijke klantenservice

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop.

Nedlandic

Duidelijke informatie op de site, met veel zorg verpakt en erg tevreden met het product.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nogmaals in onze (web)shop te mogen verwelkomen!

Online besteld netjes afgehandeld

Nette communicatie

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw opstaphulp, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw opstaphulp, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Summerland

Snelle reactie en goed advies .snel geleverd

Snelle reactie

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de cavaletti blokken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane... Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de cavaletti blokken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Belinda Schuurman

Goed snelle levering

Snel en correct

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de cavaletti blokken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop! Met vriendelijke groet, Leane... Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de cavaletti blokken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop! Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Ik kan geen nadelen benoemen … Ikheb geen persoonlijk contact gehad, dus qua klantvriendelijkheid ben ik in het midden van de sterretjes gaan zitten om daarmee aan te duiden, dat het niet slecht en... Ik kan geen nadelen benoemen … Ikheb geen persoonlijk contact gehad, dus qua klantvriendelijkheid ben ik in het midden van de sterretjes gaan zitten om daarmee aan te duiden, dat het niet slecht en niet uitstekend is.

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw opstaphulp, en hopen u in de toekomst nogmaals in onze (web)shop te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Leane van Ark... Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw opstaphulp, en hopen u in de toekomst nogmaals in onze (web)shop te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u en uw paard veel plezier van de slowfeeder, en hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen helpen.

Nedlandic

Keurig wat besteld is gekregen op tijd super

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met het door u bestelde springmateriaal, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen! Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met het door u bestelde springmateriaal, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop.