Zeer snelle levering

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de bestelde producten! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer verwelkomen in onze (web) shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de bestelde producten! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer verwelkomen in onze (web) shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Middendorp Nedlandic

Uitstekend.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane... Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Jaqueline Rutte

Snel en eerlijk.

Dit keer niet omdat ik precies wist wat ik wilde hebben, namelijk de zelfde slowfeeder hooinetten die ik 4 jaar geleden ook had besteld. Mijn eerste ervaring met Nedlandic was, zeer vriendelijk... Dit keer niet omdat ik precies wist wat ik wilde hebben, namelijk de zelfde slowfeeder hooinetten die ik 4 jaar geleden ook had besteld. Mijn eerste ervaring met Nedlandic was, zeer vriendelijk advies via telefoon.

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw positieve feedback. WIj wensen u heel veel plezier met de slowfeeder hooinettenen, en hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Bedankt voor uw positieve feedback. WIj wensen u heel veel plezier met de slowfeeder hooinettenen, en hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groeten, Gerjanne van Middendorp Nedlandic

Hooghe Verhoeven

Bestelling Ok
Levering Nok

Bestelling

Prima ervaren

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met de door u aangeschafte slowfeeders, en hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop. Met... Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met de door u aangeschafte slowfeeders, en hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Netjes behandeld en snel opgestuurd ,ik ben er erg tevreden over ...

Goede website

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de slowfeeder, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de slowfeeder, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Lottie

Positief, heel klantvriendelijk.

Contact over order.

Snel antwoordapparaat een mail.

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw positieve reactie.
Wij wensen u heel veel plezier van de bestelde producten.
Gerjanne van Nedlandic

Klantenservice

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de bestelde producten.
Gerjanne van Nedlandic

Zeer tevreden

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de springsloot en de zachte hindernisbalken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de springsloot en de zachte hindernisbalken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic