Huyvaert Tony

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Groot aanbod

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met uw bestelde hindernismateriaal, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met... Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met uw bestelde hindernismateriaal, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

La belle

Service

Reactie Nedlandic.nl:

Beste klant, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier met uw weidehek, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Beste klant, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier met uw weidehek, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Bart

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met uw waterbak, en hopen u in de toekomst nogmaals in onze (web)shop te ontvangen.

Leane van Ark
Nedlandic

Info op site duidelijk en komt overeen met het geleverde produkt

Info

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u heel veel plezier van de bestelde producten. Hopelijk mogen wij u weer verwelkomen in onze (online) shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u heel veel plezier van de bestelde producten. Hopelijk mogen wij u weer verwelkomen in onze (online) shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Middendorp Nedlandic

J. Wielsma

Keurig order verwerkt en informatie per mail verstrekt

Snelle service

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met de hooiruiven, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met de hooiruiven, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

blonde d'Aquitainehouderij buskensven

Top!

vriendelijk, meedenken

DECLERCQ

Correcte levering

Alles was correct geleverd van bouten en schroeven

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw review! Wat vervelend om te horen dat niet de volledige bestelling in één keer bij u is aangeleverd. De bestelling is hier in zijn geheel weggegaan, echter brengt de... Hartelijk bedankt voor uw review! Wat vervelend om te horen dat niet de volledige bestelling in één keer bij u is aangeleverd. De bestelling is hier in zijn geheel weggegaan, echter brengt de transporteur het eerst naar hun depot, waar er een planning gemaakt wordt. Het wil helaas een enkele keer gebeuren, dat een artikel in een andere wagen geplaatst wordt. Hier hebben wij helaas geen inspraak in. Wij wensen u veel plezier van uw bestelde weidehek, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Suzanne

Goed, snelle levering

Het hooinet voldoet aan de kwaliteit die op internet staat.

Reactie Nedlandic.nl:

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw review. Ik begrijp helaas niet helemaal wat u bedoeld met dat het op onze website onduidelijk is welk net u besteld. Er staat bij elk maat net en of het om... Geachte mevrouw, Bedankt voor uw review. Ik begrijp helaas niet helemaal wat u bedoeld met dat het op onze website onduidelijk is welk net u besteld. Er staat bij elk maat net en of het om een slowfeeder of hooinet gaat, en vervolgens de afmetingen en in welke maaaswijdte deze beschikbaar zijn. Er is een afbeelding zichtbaar ter verduidelijking om welk type net het gaat. Wanneer u dan op het gewenste type net (slowfeeder of hooinet) en de gewenste afmeting heeft gekozen, kunt u vervolgens kiezen welke maaswijdte u exact wilt hebben. Graag horen wij wat er niet helemaal duidelijk is, zodat wij mogelijk de website nog meer kunnen optimaliseren en de informatie zo duidelijk mogelijk weergeven. Wij wensen u veel plezier met uw bestelde hooinet, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Team Nedlandic

A Smedts

Goede producten maar zelfs producten die op voorraad zijn laten op zich wachten.

Reactie Nedlandic.nl:

Geachte mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw review. Mijn welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met ons verzendsysteem. Wij hebben woensdagavond om 20.47 uur uw bestelling binnen... Geachte mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw review. Mijn welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring met ons verzendsysteem. Wij hebben woensdagavond om 20.47 uur uw bestelling binnen gekregen, en deze vrijdag naar u verzonden. Bij onze verzendopties staat dat het product "meestal op dezelfde werkdag" wordt verzonden. Bij extra informatie staat ook dat het product meestal in 1 á 2 werkdagen wordt geleverd. Echter wanneer een bestelling op een laat tijdstip binnen komt, gaat deze niet meer op dezelfde dag weg bij ons. Ik heb u ook kort telefonisch gesproken afgelopen donderdag, en hier aangegeven dat het pakket vrijdag verzonden zal worden, omdat wij geen verdere zendingen hadden deze dag. Ik zie inderdaad dat er bij DPD zelf vertraging is opgelopen. Normaal gesproken had u het pakket die zaterdag moeten ontvangen, waarom dit niet is gebeurd kan ik helaas niet achterhalen. Op maandag hebben ze een eerste afleverpoging gedaan, maar was er helaas niemand aanwezig om het pakket in ontvangst te nemen. Uiteindelijk hebben ze op dinsdag het pakket kunnen afleveren. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Normaal gesproken zit er inderdaad ook niet zoveel tijd tussen bestellen en afleveren. Wij wensen u wel veel plezier met de door uw bestelde slowfeeder, en hopen u toch in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Wij komen u bij een volgende bestelling graag tegemoet. Hiervoor kunt u per telefoon of per e-mail contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Trudi Raven/pensionstal Raven

Heel tevreden met producten. Snelle levering en goede service.

Duidelijke beschrijving

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier van de bestelde producten en hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne... Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier van de bestelde producten en hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Middendorp Nedlandic