Ronald Verberne

Uitstekend

Fghkl

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Gerjanne van Nedlandic

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback!

Leane van Ark

Simone

goede website

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Helaas hebben wij inderdaad een run gehad op een aantal type cavaletti blokken, en wat problemen bij de leverancier, waardoor wij niet direct de... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Helaas hebben wij inderdaad een run gehad op een aantal type cavaletti blokken, en wat problemen bij de leverancier, waardoor wij niet direct de gewenste cavaletti blokken konden leveren. Wij wensen u wel veel plezier toe met de springbalken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Team Nedlandic

Vlot

Vlotte levering, vriendelijke klantenservice

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling!

Team Nedlandic

Ingrid Evers/EQUIpi bvba

Heel correct en aangenaam om meet werken. Mooie producten.

logistiek en heel behulpzaam aan de telefoon. Vooral de pro-activiteit ivm de bestelling bijv omdat ik de kleuren niet had opgegeven

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Wij gaan in de toekomst zeker kijken, hoe wij het bestellen van de verschillende kleuren wellicht duidelijker kunnen maken. Heel veel plezier van... Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Wij gaan in de toekomst zeker kijken, hoe wij het bestellen van de verschillende kleuren wellicht duidelijker kunnen maken. Heel veel plezier van uw bestelling toegewenst, en hopelijk zien wij u in de toekomst nogmaals in onze (web)shop! Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

zorgbedrijf Owlish Fortress

Top bedrijf zeer veilige producten voor paard en kind

goede overzichtelijke website

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Wij gaan uw tips over meer coach producten mee nemen, wellicht dat wij dit in de toekomst ook kunnen gaan aanbieden. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Wij gaan uw tips over meer coach producten mee nemen, wellicht dat wij dit in de toekomst ook kunnen gaan aanbieden. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Jolanda Balduk

Zeer goed bedrijf

Duidelijke informatie, snelle levering en ook een leuke attentie bij mijn bestelling!

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde opstaphulp, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met... Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde opstaphulp, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Stouten

Gewoon goed

duidelijk

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met de hindernislepels, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met de hindernislepels, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

Huyvaert Tony

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Groot aanbod

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met uw bestelde hindernismateriaal, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met... Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met uw bestelde hindernismateriaal, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic

La belle

Service

Reactie Nedlandic.nl:

Beste klant, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier met uw weidehek, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Beste klant, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier met uw weidehek, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Leane van Ark Nedlandic