Zeer goed

snelle verzending, goede kwaliteit en niet te duur

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Wij begrijpen uw reactie omtrent de verzendkosten, echter kunnen wij helaas geen gratis verzenden aanbieden vanwege de verschillende lengtes en... Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Wij begrijpen uw reactie omtrent de verzendkosten, echter kunnen wij helaas geen gratis verzenden aanbieden vanwege de verschillende lengtes en zwaartes van producten die wij verkopen. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Team Nedlandic

De Bruyne Denise

Enkel positieve ervaring

bij het stellen van een vraag bijna onmiddelijk antwoord groot pluspunt

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor je positieve reactie! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo snel antwoord heeft ontvangen. Wij wensen u veel plezier met de bestelde producten. Wij hopen u in de... Hartelijk bedankt voor je positieve reactie! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo snel antwoord heeft ontvangen. Wij wensen u veel plezier met de bestelde producten. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Middendorp Nedlandic

Ricky-Ann Hellendoorn

Heel fijn en correct

Persoonlijke service

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Wij gaan intern het verbeterpunt bespreken. Ik wens u veel plezier met de hooiruif en het frame. Wij hopen u de volgende keer weer te verwelkomen in onze... Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Wij gaan intern het verbeterpunt bespreken. Ik wens u veel plezier met de hooiruif en het frame. Wij hopen u de volgende keer weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Middendorp

Nijboer

Prima en correct!

Afhandeling van vragen

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het fijn om te horen dat u vragen naar behoren beantwoord zijn. Ik wens u veel plezier met de bestelde producten! Wij hopen u nogmaals te... Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het fijn om te horen dat u vragen naar behoren beantwoord zijn. Ik wens u veel plezier met de bestelde producten! Wij hopen u nogmaals te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Nedlandic

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Ik wens u veel plezier met de bestelde producten!

Goede kwaliteit

Degelijk en goed artikelen
Goede helpdesk

Anouk

Top, goede service

Goede service en snelle levering

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling!

Ecurie DU Sigalo

Snelle levering en vriendelijke klantenservice!

Snelle levering en goed product!

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier met de opstaphulp. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier met de opstaphulp. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Nedlandic

E

Prima!

Duidelijke communicatie via telefoon, snel geleverd!

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u heel veel plezier van de bestelde hooiruif. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u heel veel plezier van de bestelde hooiruif. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Nedlandic

Slowfeeder hooinet besteld - snel geleverd en nog met cadeautje erbij. Heel tevreden :-)

Snelle levering, slowfeeder ook met grotere mazen

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop.