Paars graag

Heel positief!

Tegemoet komen op afwijkende wensen.
Continu contact houden over de voortgang.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw paarse opstaphulp, en hopen u in de toekomst nognmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Snelle reactie

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de grastegels, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Nedlandic

1e Ervaring is zeer positief. Snelle en perfecte levering.

Goede prijs/kwaliteit.
Snelle levering.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop!

Nedlandic

Site bezocht, telefonisch contact gehad en vervolgens bestelling geplaatst.
Super service!

Site is overzichtelijk.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling toe.

Wij hebben in het verleden gebruik gemaakt van een chat op onze website, maar deze werd zeer weinig gebruikt. Wij gaan het wel meenemen om eventueel in de toekomst toch weer actief te worden met een chat op onze website!

Paardenboerderij Meulegoorn

Ik zou op grond van mijn ervaring opnieuw een bestelling doen bij dit bedrijf.

Het product was nog beter dan ik verwachtte.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de opstaphulp, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop.

Kreuzen Dressage BV

Snelle en nette levering en goede en klantvriendelijke klantenservice

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop.

Nedlandic

Duidelijke informatie op de site, met veel zorg verpakt en erg tevreden met het product.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nogmaals in onze (web)shop te mogen verwelkomen!

Online besteld netjes afgehandeld

Nette communicatie

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw opstaphulp, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Summerland

Snelle reactie en goed advies .snel geleverd

Snelle reactie

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de cavaletti blokken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Belinda Schuurman

Goed snelle levering

Snel en correct

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de cavaletti blokken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop!