Rob Landweer

Alle netjes en correct geleverd, binnen een korte tijd.

snel en gemakkelijk kunnen bestellen

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback!
Wij wensen u veel plezier met uw opstaphulp, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Inge van der Ree

Goeie service!

Fijne service , vriendelijk

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw recensie. Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde producten, en hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen in onze (web)shop.

nvt

goede kwaliteit producten, alles netjes afgerond. Snel geleverd

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en voor de feedback met een voorbeeld. Wij gaan dit intern meenemen en proberen zo snel mogelijk meer informatie te geven bij de producten, waar... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en voor de feedback met een voorbeeld. Wij gaan dit intern meenemen en proberen zo snel mogelijk meer informatie te geven bij de producten, waar nodig.
Wij wensen u veel plezier met uw bestelde producten en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop.

Thirza Thaens

Goede prijs/kwaliteit, duidelijke website, juiste informatie

Goede prijs/kwaliteit, assortiment

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie!
Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie!
De laatste bestelling is met DPD verzonden. Normaal gesproken volgt er ook altijd een e-mail met een track&trace code waarin u het pakket kunt volgen. Onze excuses dat deze mogelijk niet is doorgekomen.
Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde cavaletti blokken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop.

D Pals

Levert conform verwachtingen. Simpel bestellen, snelle levering, goede producten.

Eenvoud en levering

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier met de cavaletti blokken. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze (online)webshop.
Gerjanne van Middendorp
Nedlandic

Joyce van der Wiel

Goede producten

Nele Claeys

Tevreden

Kla,tvriendelijkheid en degelijk materiaal

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback!
Wij wensen u veel plezier met uw onderzetborden en cavaletti blokken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Majorie Kuyt

Snelle levering. Produkt zoals omschreven.

Overzichtelijk

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback!
Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde producten, en hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop.

Marja

Super service! Snelle levering

snelle levering

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde artikelen, en hopen u in de toekomst nogmaals in onze (web)shop te mogen ontvangen.

Bjorn Scheire

Klant centraal

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw recensie.
Hartelijk bedankt voor uw recensie.
De verzendkosten zijn grotendeels gebaseerd op de daadwerkelijke kosten die wij ook moeten maken voor de verzending. Wij werken veel met grote en/of lange producten, die niet in standaard pakketmaten vallen waardoor hier toeslagen op komen in verband met het volume.
Een enkele keer wil het op de webshop voorkomen, dat door een mix van bestelde producten, de verzendkosten erg gaan opstapelen. U kunt ons dan altijd een bericht sturen of dit inderdaad de werkelijke verzendkosten zijn, dit kunnen we dan altijd voor u nakijken.