Zeer tevreden

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de springsloot en de zachte hindernisbalken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop.

Annet

Snelle levering, duidelijke website, uitgebreide keus

Vriendelijke mevrouw aan de lijn, die even verifieert of de bestelling klopt.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! WIj wensen u veel plezier met onder andere het cavaletti materiaal, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Nedlandic

Enkel positief. Behulpzame medewerkster, vlotte afhandeling van de order. Prima materiaal.

Product komt overeen met plaatjes op de site

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met het cavaletti materiaal, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop!

Carla

Levering conform afspraken.
Het kunststof hindernismateriaal bevalt ons prima! Kan in de paardenbak blijven liggen!

Informatie over het product is duidelijk.

Fiona

Snelle en correcte levering.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de opstaphulp, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Paars graag

Heel positief!

Tegemoet komen op afwijkende wensen.
Continu contact houden over de voortgang.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw paarse opstaphulp, en hopen u in de toekomst nognmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Snelle reactie

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de grastegels, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Nedlandic

1e Ervaring is zeer positief. Snelle en perfecte levering.

Goede prijs/kwaliteit.
Snelle levering.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop!

Nedlandic

Site bezocht, telefonisch contact gehad en vervolgens bestelling geplaatst.
Super service!

Site is overzichtelijk.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling toe.

Wij hebben in het verleden gebruik gemaakt van een chat op onze website, maar deze werd zeer weinig gebruikt. Wij gaan het wel meenemen om eventueel in de toekomst toch weer actief te worden met een chat op onze website!