Katrinus de Vries

Prima Webwinkel

duidelijk overzichtelijk

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel plezier van de ophangbeugels, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel plezier van de ophangbeugels, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Team Nedlandic

Netjes telefonisch geholpen

Meteen terug gebeld geen

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak van uw hooinet, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak van uw hooinet, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Team Nedlandic

Lita Heimensen

Uitstekende. Wij moesten de artikelen ruilen dat is prima verlopen

contact

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw feedback! Goed om te horen dat het ruilen allemaal goed is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het gebruik van het hooinet, en hopen u in de toekomst nogmaals in onze... Hartelijk bedankt voor uw feedback! Goed om te horen dat het ruilen allemaal goed is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het gebruik van het hooinet, en hopen u in de toekomst nogmaals in onze (web)shop te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Nedlandic

Alexandra

Mooie balken, snel geleverd

Mooi materiaal, goede prijs-kwaliteit

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier van het springmateriaal.
Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop.

Team Nedlandic

Snelle levering, keurig verpakt. Product volgens omschrijving en verwachting.

Erg duidelijk en volgens afspraak

A. de Haan Particulier

Prima informatie en correcte behandeling

gemakkelijk contact, snelle reactie bij vragen

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de bestelde producten, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de bestelde producten, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Team Nedlandic

Janneke

Snel geleverd en netjes verpakt

Makkelijk te bestellen

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de bestelde producten. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de bestelde producten. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Nedlandic

Nanda

Goede ervaring, snelle service.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! WIj wensen u veel plezier met de bestelde producten, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve review! WIj wensen u veel plezier met de bestelde producten, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Team Nedlandic

Hele aangename ervaring. Super goede service en snelle levering.

Alles verliep zeer vlot.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met de bestelde producten. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van... Hartelijk bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met de bestelde producten. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Middendorp Nedlandic

Gadeyne Boudewijn

Zeer goed

snel en correct geleverd

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel plezier van het weidehek, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Team... Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel plezier van het weidehek, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Team Nedlandic