Luc

Goede kwaliteit, snelle verzending en een overzichtelijke website.

uitgebreid aanbod

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback!
Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde producten, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.
Met...

Manege Groot

Snelle service

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met de zachte balken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Chantal Homans

Super snelle levering

Duidelijke omschrijving

Jacky Beurskens

Goede informatie

Dorothy Dijkstra

Mooie en duidelijke site. Goede acties. Prima op de hoogte gehouden van levering

Overzichtelijkheid. Snelheid.

Met...

PaardEnErvaren

Ontzettend fijn geregeld. er was iets niet duidelijk met de postcode maar de bezorger heeft logisch nagedacht en toch op het juiste adres bezorgd. was ik erg blij mee.

de bezorger

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Fijn dat de bezorger zo fijn heeft meegedacht omtrent de postcode, en de bestelling is bezorgd.
Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde...
Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde springbalken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Roland

Aankoop weide ruif
Perfecte aanbieding van hoogwaardige en “” kompleet product.
Levertijd binnen 3 dagen en zelfs nog een vraag werd binnen een dag beantwoord naderhand

Prijs kwaliteit en service!!

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel plezier met de hooiruif, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop.

Ludwig De Bruyn

Goede snelle levering

korrekt

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Wij wensen u veel plezier met het door u bestelde cavaletti materiaal!
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze...
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop.

I Breukers

Goede service

Snelle en adequate oplossing voor het geleverde defecte product

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie!
Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie!
Wij proberen altijd producten van goede kwaliteit te leveren, helaas wil er bij de productie weleens iets mis gaan, en zien wij het bij binnenkomst en verzending over het hoofd.
Wij proberen altijd om dit netjes en snel op te lossen voor de klant. Wij wensen u veel plezier met de juist geleverde en het gebruik van de hoekhooiruif, en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Iris van der Heijden

Erg positief, fijne producten, goede klantenservice, snelle levering, aanrader!

Goede, snelle klantenservice

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie.
Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie.
Wij wensen u veel plezier met de zachte balken en de cavaletti blokken, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.