De Bruyne Denise

Enkel positieve ervaring

bij het stellen van een vraag bijna onmiddelijk antwoord groot pluspunt

Ricky-Ann Hellendoorn

Heel fijn en correct

Persoonlijke service

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Wij gaan intern het verbeterpunt bespreken. Ik wens u veel plezier met de hooiruif en het frame. Wij hopen u de volgende keer weer te verwelkomen in onze... Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Wij gaan intern het verbeterpunt bespreken. Ik wens u veel plezier met de hooiruif en het frame. Wij hopen u de volgende keer weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Middendorp

Nijboer

Prima en correct!

Afhandeling van vragen

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het fijn om te horen dat u vragen naar behoren beantwoord zijn. Ik wens u veel plezier met de bestelde producten! Wij hopen u nogmaals te... Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het fijn om te horen dat u vragen naar behoren beantwoord zijn. Ik wens u veel plezier met de bestelde producten! Wij hopen u nogmaals te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Nedlandic

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Ik wens u veel plezier met de bestelde producten!

Goede kwaliteit

Degelijk en goed artikelen
Goede helpdesk

Anouk

Top, goede service

Goede service en snelle levering

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling!

Ecurie DU Sigalo

Snelle levering en vriendelijke klantenservice!

Snelle levering en goed product!

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier met de opstaphulp. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier met de opstaphulp. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Nedlandic

E

Prima!

Duidelijke communicatie via telefoon, snel geleverd!

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u heel veel plezier van de bestelde hooiruif. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u heel veel plezier van de bestelde hooiruif. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Gerjanne van Nedlandic

Slowfeeder hooinet besteld - snel geleverd en nog met cadeautje erbij. Heel tevreden :-)

Snelle levering, slowfeeder ook met grotere mazen

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze (web)shop.

Ronald Verberne

Uitstekend

Fghkl

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.