Snelle levering en duidelijke website

heldere communicatie

Reactie Nedlandic.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde balken, en hopen u in de toekomst nogmaals in onze (web)shop te mogen ontvangen.

Supergoed zoals altijd!!

Supergoede producten en zeer snelle levering

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw bestelde producten, en hopen u in de toekomst wederom in onze (web)shop te mogen ontvangen.

les écuries Berthels

Top, keurig en snel geleverd.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling!
Wij hopen u in de toekomst nogmaals in onze (web)shop te kunnen ontvangen!

Nedlandic

Fijn bedrijf, snelle reactie en snelle levering. Bestelling mooi materiaal zoals omschreven in de shop. 👍🎉

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Wij wensen u heel veel plezier met de bestelde artikelen. Ook hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze webshop.

Gerjanne van Middendorp
Nedlandic

Mooie balken en snelle levering!

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling, en hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen ontvangen in onze (web)shop.

Nedlandic

Snelle levering en mooie hindernissen

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met het springmateriaal, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in onze (web)shop.

Johan de brabanter

Goede en vlotte dienstverlening. Onmiddelijke terugbetaling na foute ingave aantal stuks door mezelf.

Overzichtelijke website

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor de positieve reactie. Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde producten! Ook hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze webshop!

Gerjanne van Middendorp
Nedlandic

Goed materiaal, duidelijke website!

Levering duurde wel langer dan aangegeven, en bij de track en trace stond alles al op afgeleverd, terwijl ik pas 3 dagen later alles kreeg.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling!

Wij vinden het heel erg vervelend voor u dat de levering later was dan dat er doorgegeven en dat er op de track & trace stond. Ik heb contact gezocht met de verantwoordelijke transporteur, en deze gaf aan dat er helaas wat vertraging was opgelopen vanwege Hemelvaartsdag, en de drukte bij hen plus de bijbehorende routes.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u wel heel veel plezier heeft / gaat hebben van uw cavaletti pionnen en springbalken, en hoop u in de toekomst weer te mogen ontvangen in onze (web)shop.

De Osseweide

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde producten!

stal crebas

Mooi materiaal geleverd

snelheid

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier van de zachte hindernisbalken!