babette de bruijn

Fijne snelle levering, goede producten

snel geleverd, goede kwaliteit

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling :) Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop.

Diana De Haan

Goed spul. Sterkte netten goede service. Iets prijzig maar er zijn niet zoveel verkopers en genoeg vraag.

Zeer goede netten, snelle service. Zeer net contact.

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de netten :) Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop.

Dinie Tassenaar

Zeer netjes en snel gezorgd!

Goede service!

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de bestelde producten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop.

Gerda

Goede ervaring, snelle levering

Normale webshop

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de bestelde producten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop.

Tjitske Hiemstra

Duidelijke informatie bij de producten

Gabrielle van de Beek

Goed bedrijf met goede spullen

Waarde voor je geld

Ralph Hoof

Zeer tevreden alles netjes geleverd

Snelle levering duidelijke comunicatie

Sandra Vermeerbergen

Super snelle levering

F.M. Veerman

Alles netjes geregeld tot aan de deur afgeleverd.

Prima service, goed geregeld

Reactie Nedlandic.nl:

Hartelijk bedankt voor uw deels positieve beoordeling. Het spijt ons dat u de informatie op de website niet voldoende vindt. Wij wensen u veel plezier met de bestelde producten. Wij hopen u in de... Hartelijk bedankt voor uw deels positieve beoordeling. Het spijt ons dat u de informatie op de website niet voldoende vindt. Wij wensen u veel plezier met de bestelde producten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop.

Carola Hardon

Goede ervaring