Tembogroup B.V.

Voor Tembo heeft Nedfinity meerdere sites in een cms-systeem gebouwd. Dit heeft geleid tot een gebruiksvriendelijk systeem, waar we per website rechten kunnen toewijzen aan de beheerders. Voordeel... Voor Tembo heeft Nedfinity meerdere sites in een cms-systeem gebouwd. Dit heeft geleid tot een gebruiksvriendelijk systeem, waar we per website rechten kunnen toewijzen aan de beheerders. Voordeel is dat al onze bedrijven gebruik kunnen maken van de (maatwerk) functionaliteiten. Hierdoor hebben ook onze relatief kleine bedrijven een professionele website staan.
Op basis van onze ideeen en Nedfinity's kennis, hebben we in zeer korte tijd de online positionering van Tembo en van onze Tembo bedrijven flink kunnen verbeteren.

Staffchain

We hebben onze website laten maken door Nedfinity, omdat we een partner zochten die kon meedenken over de commerciële meerwaarde van onze website en tevens voor een hip en verfrissend design kon... We hebben onze website laten maken door Nedfinity, omdat we een partner zochten die kon meedenken over de commerciële meerwaarde van onze website en tevens voor een hip en verfrissend design kon zorgen. Dat is Nefinity absoluut gelukt! Onze website is weer modern, zeer gebruiksvriendelijk en bovendien beter zichtbaar in de zoekmachines. Nedfinity heeft onze wensen vertaald in een website en ondanks lastige vragen van ons, deze perfect opgepakt en ons altijd keurig te woord gestaan. Ook na oplevering is Nedfinity nog steeds goed bereikbaar.

Kortom, wij zijn meer dan tevreden!

CKV Advocaten

We hebben een prachtige nieuwe website gekregen door al het goede werk van Nedfinity. Ze hebben erg goed gelet op de deadlines, mee gedacht over het beeldmateriaal en nog zo veel meer. Daardoor... We hebben een prachtige nieuwe website gekregen door al het goede werk van Nedfinity. Ze hebben erg goed gelet op de deadlines, mee gedacht over het beeldmateriaal en nog zo veel meer. Daardoor hebben we heel vlot een uitstekend werkende website in de lucht gekregen.

Meesterlijk

Professionele organisatie, levert kwaliteit, aardige jongens

Deskundige, creatieve mensen. Prima ervaring!

ID Agro B.V.

Wij zijn zeer tevreden over Nedfinity. De vriendelijke medewerkers reageren altijd zeer snel op vragen en er wordt prompt actie ondernomen wanneer nodig. Bovendien doen ze altijd net een stapje... Wij zijn zeer tevreden over Nedfinity. De vriendelijke medewerkers reageren altijd zeer snel op vragen en er wordt prompt actie ondernomen wanneer nodig. Bovendien doen ze altijd net een stapje extra en geven ze ook advies wanneer zij zelf verbeterpunten zien.

Pension Almhof

De medewerkers van Nedfinity zijn behulpzaam en erg vriendelijk. Er wordt ruimschoots de tijd geboden en ook na het live gaan van de website wordt er de nodige nazorg verleend. In de offerte wordt... De medewerkers van Nedfinity zijn behulpzaam en erg vriendelijk. Er wordt ruimschoots de tijd geboden en ook na het live gaan van de website wordt er de nodige nazorg verleend. In de offerte wordt per onderdeel duidelijk weergegeven wat het inhoud. Je weet hierdoor gelijk waar je aan toe bent.

NIJL Aircraft Docking

Nedfinity heeft de nieuwe website van NIJL Aircraft Docking ontwikkeld. Nedfinity heeft hierbij laten zien erg kundig te zijn in het vertalen van de identiteit van ons bedrijf naar een functionele... Nedfinity heeft de nieuwe website van NIJL Aircraft Docking ontwikkeld. Nedfinity heeft hierbij laten zien erg kundig te zijn in het vertalen van de identiteit van ons bedrijf naar een functionele website met de juiste Look & Feel, die aanspreekt bij ons publiek. De samenwerking was erg prettig; medewerkers zijn deskundig en behulpzaam!

DIMACO

Vlotte en adequate service!