2069 beoordelingen

Bent u tevreden over uw kapsel?
8.5/10
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

2069 Reviews

De kapsters waren vriendelijk en alles verliep erg vlot

De kapster wist van aanpakken en er was veel toezicht over wat ze aan het doen was

Zoals altijd prettig

Altijd zeer verwelkomend, de studenten zijn over het algemeen enthousiast en blij dat je er bent. Ze geven aan het veel leuker te vinden om op mensen te oefenen dan op poppen. Ook altijd fijn dat er nog even goed gecontroleerd wordt door de docent of alles netjes is geknipt.

Laura

Super! Ik heb er in totaal 4 uur gezeten en het was ontzettend met Mida. Ze heeft ook nog eens een prachtige balayage gezet!

Gezellig
Kundige meiden
Toen ze nog niet tevreden waren hebben ze er nog een donkerdere kleur doorheen gegooi, dus doen wel heel erg hun best voor je.

2e keer dat ik mijn daar liet knippen. Positieve ervaring: studenten tonen interesse, zijn vriendelijke en bekwaam.

Zeer goede organisatie van het hele proces: het onthalen van klanten, het opnemen van de wensen van de klant, wassen, knippen, evaluatie door de docent, tot uitgeleide doen op het einde.

Ik werd vriendelijk ontvangen, moest even wachten en werd toen opgehaald en naar een plek begeleid. daar maakte ik kennis met diegene die mij ging knippen, zij heeft mij duidelijk uitgelegd wat de...

vond het fijn dat vooraf en achteraf er een checkup was van de lerares die ook nog heeft gecorrigeerd

Prima, moest wel zelf mn jas ophangen, maar dat is wel oke.
Glasje water gekregen.
Snel en goed geknipt.

Snel klaar, goed geknipt.

Enzo Snelders

Goed gevoel

Communicatie met de klant

Erg prettig. De kapster ging zorgvuldig te werk en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat

Veel controle van de docenten