Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Martine

Altijd een prettige ervaring. Je wordt goed en professioneel geholpen door de studenten (en docenten).

Vriendelijke studenten en docenten, goede tips en adviezen.

mevrouw Klaver

Netjes en. vriendelijk

Goede hygiëne

mevrouw Smit

Prima geknipt, ontspannen sfeer, goede begeleiding voor de leerlingen

Wens van de klant wordt goed in de gaten gehouden door docenten. Er wordt ruim de tijd genomen om te bespreken wat de klant wil.

heer van Binnendijk

Prima eerste kennismaking

Vriendelijk en goede COVID-19 omstandigheden

heer Van klaveren

Prettig

snel aangesproken

mevrouw Talsma

Fantastisch geholpen. Goed advies over de verzorging van mijn haar en top geknipt

Dubbel advies van kapper en supervisor

mevrouw Bouwmeester

Slecht ik mocht als eerste gaan zitten en werkt als laatste gehopen. alleen knippen duurde al anderhalf uur. en er werd slecht geluisterd naar mijn wensen. ik heb mijn haar al vaker bij meredere... Slecht ik mocht als eerste gaan zitten en werkt als laatste gehopen. alleen knippen duurde al anderhalf uur. en er werd slecht geluisterd naar mijn wensen. ik heb mijn haar al vaker bij meredere kappers laten doen en elke kapper kreeg mijn scheiding weg. dit is het eerste dat ik aangaf dat ik geen scheiding in 3 keer gezegd ook toen de mentor er bij kwam aangegeven dat het korter moet toen ging de mentor het uit dunnen maar ik had nog steeds en scheiding niet luisteren wat ik zij.

jammer genoeg geen

mevrouw Achterberg

Altijd tevreden

Atijd een vriendelijk ontvangst

mevrouw Schreuder

Prettig deskundig gezellig ontspannen tevreden

Snelle benadering korte wachttijd goed luisteren naar wensen klant hygiënische kapmantel

Juul

Ik kom er al jaren. Je wordt door studenten geknipt. Die moeten het vak natuurlijk nog leren, maar doordat er aan het eind altijd een docent meekijkt, ga je altijd goedgeknipt de deur uit.

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan