Bent u tevreden over uw kapsel?
8.5/10
Sfeer in de kapssalon
8.3/10
Wachttijd
8.1/10

Heel fijne ervaring gehad. Enorm goed geholpen door de vrolijke Daphne. Prettig dat ze genoeg hulp kon vragen van de docenten. Het resultaat is te gek geworden! Ik raad iedereen aan om ook naar deze... Heel fijne ervaring gehad. Enorm goed geholpen door de vrolijke Daphne. Prettig dat ze genoeg hulp kon vragen van de docenten. Het resultaat is te gek geworden! Ik raad iedereen aan om ook naar deze salon te gaan.

Goed overleg met mij en de docent van de student. Fijn om vooraf al een idee van de prijs te krijgen.

Petra van Brummelen

Het was mijn eerste keer en eigenlijk wel volgens verwachting.

Professioneel

Warm onthaal. Het duurde wel even voordat ik geholpen werd toen ik al in de stoel zat. Erg onzeker meisje die mij knipte, maar fijn dat ervaren docenten rond liepen die bijsprongen waar nodig.

Ontvangst, docenten

Essen

Vriendelijk

Rombout

Prima ontvangst, goed geknipt, alleen maar 1 instructeur aanwezig waardoor het knippen lang duurde. De instructeur was overigens erg kundig en vaardig.

Ruimte is erg goed verzorgd.

Mara

Duurde zo ontzettend lang,

Sociaal, vriendelijk

Ik kom al heel lang, meestal ben ik tevrede. Gisteren had ik een totaal onervaren leerling!!!

weet ik niet

Dirk van der Hulst

Lage prijs voor een man met weinig haar....

Recourt

Ga er al een langere tijd met volle tevredenheid naar toe.

Stralende jonge dame

Thomas

Ik ben er nu twee keer geweest en beide keren prima geholpen en voor niet veel geld een mooi nieuw kapsel gekregen.

De prijzen zijn heel vriendelijk, net als de mensen. Iedereen stelt zich netjes voor en vertelt netjes wat hij/zij nu gaat doen.