Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer de Beer

Mijn zoon is prima geknipt, maar een uur en een kwartier voor een knipbeurt is echt veeeel te lang. Dit weegt niet meer op tegen het financiële voordeel.
Mijn zoon had blijkbaar een behandeling...
Mijn zoon had blijkbaar een behandeling in zijn haar, waarvoor ik extra betaalde. Vind eigenlijk dat dit in overleg met mij had gemoeten.

Goed ontvangen. Vrij snel aan de beurt.

heer Meijer

Goed zoals altijd

mevrouw Zwollo

Zeer goed! Erg leuk dat ik geholpen werd door een kapster die mij eerder heeft geknipt toen ze nog in het begin van haar opleiding zat. Je ziet meteen de groei in zelfvertrouwen en ze wist goed wat... Zeer goed! Erg leuk dat ik geholpen werd door een kapster die mij eerder heeft geknipt toen ze nog in het begin van haar opleiding zat. Je ziet meteen de groei in zelfvertrouwen en ze wist goed wat ze aan het doen was.

Veel aandacht voor de wens van de klant! Dit wordt goed uitgevraagd en gecontroleerd. Persoonlijk vind ik dat je beter wordt geknipt/geverfd bij de kappersakademie dan bij een reguliere kapper. Ik... Veel aandacht voor de wens van de klant! Dit wordt goed uitgevraagd en gecontroleerd. Persoonlijk vind ik dat je beter wordt geknipt/geverfd bij de kappersakademie dan bij een reguliere kapper. Ik denk dat dit komt doordat er zoveel mensen meekijken.

mevrouw van Duijl

Weer helemaal prima.

Duidelijk

heer de Koning

Uitstekende service

De Corona regels en voorschriften worden erg goed nageleefd, waardoor ik een veilig gevoel had in de salon.

Goede begeleiding door docenten.

Persoonlijke aandacht.

Martine

Altijd een prettige ervaring. Je wordt goed en professioneel geholpen door de studenten (en docenten).

Vriendelijke studenten en docenten, goede tips en adviezen.

mevrouw Klaver

Netjes en. vriendelijk

Goede hygiëne

mevrouw Smit

Prima geknipt, ontspannen sfeer, goede begeleiding voor de leerlingen

Wens van de klant wordt goed in de gaten gehouden door docenten. Er wordt ruim de tijd genomen om te bespreken wat de klant wil.

heer van Binnendijk

Prima eerste kennismaking