Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer van stralen

Tot heden als erg goed en prettig ervaren. De vaardigheid in snijden en communicatie van de studenten is wisselend, maar de docent weet oneffenheden altijd weer goed te krijgen. 6 oktober jl. had ik... Tot heden als erg goed en prettig ervaren. De vaardigheid in snijden en communicatie van de studenten is wisselend, maar de docent weet oneffenheden altijd weer goed te krijgen. 6 oktober jl. had ik een studente die wat betreft vakvrouwschap in het algemeen en vaardigheid in snijden in het bijzonder en communicatief een klasse apart was. Zelden van vrienden zoveel complimenten over mijn kapsel gehad

Het coronabeleid, de docentbegeleiding, voorbespreking student/docent nav. voorstel student en de effectieve organisatie van aanmelden tot afrekenen

mevrouw Hofland

Heel goed maar prijzen wisselend

Snel geholpen

Reactie Nederlandse Kappersakademie:

Beste mevrouw Hofland, Uw reactie verbaast ons enigszins. Wij maken namelijk altijd voorafgaand aan de behandeling een prijsafspraak met de klant. Als de prijs niet klopt, kunt u dit direct... Beste mevrouw Hofland, Uw reactie verbaast ons enigszins. Wij maken namelijk altijd voorafgaand aan de behandeling een prijsafspraak met de klant. Als de prijs niet klopt, kunt u dit direct aangeven. Omdat wij onze klanten en behandelingen registreren kunnen we ook direct terugzien wat u de voorgaande behandeling heeft afgerekend. Geeft u dit de volgende keer aub aan bij de docent, dan kijken we ernaar. Met vriendelijke groet, Martijn Abers, Algemeen directeur

mevrouw ten Brink

Langzaam maar daar ben ik mee bekend.

Vriendelijk ontvangst zoals altijd, betrokken kappersstudent.

mevrouw Bos

Waar voor je geld

je wordt prima geknipt

mevrouw Korfker

Goed toezicht van de docent

Vriendelijk

Nienke Buskens

Mijn haar is heel strak geknipt.

heer van den Berg

nee