Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

mevrouw De Jong

Prima ben heel tevreden

Duidelijk en vriendelijk

mevrouw Wassens

Prima, duurde wel erg lang. Na 2 uur alleen knippen nog niet klaar, docent heeft toen in 5 min af gemaakt.

Vriendelijk personeel, iedereen doet zijn best, prima uitleg

heer van Leeuwen

Ik was voor het eerst bij u, het is me goed bevallen.

Organisatie.

Herbert van Vliet

Ik bezocht de NK te Amersfoort, waar ik al meerdere malen kom, met name vanwege de open sfeer.
Mijn laatste ervaring is consistent met de vorigen en ik hoop en verwacht dat dat ook in de toekomst zo zal blijven.

Mijn laatste ervaring was 27/11 en ik had een online afspraak gemaakt voor 12.30.

Ik kwam net even voor tijd binnen, werd goed opgevangen en gevonden in het systeem. Kon nagenoeg direct door om mijn jas op te hangen en werd vervolgens verder meegenomen. "Mijn" kapster was heel open over waar zij staat in de opleiding, vroeg een paar keer advies waarbij zij elke keer goed werd geholpen (uitstekende pedagogiek met veel suggesties).
Ik ging van lang haar naar kort gedekt en denk dat het een goede ervaring is geweest voor mijn kapster - het was in ieder geval een leuke ervaring voor mijzelf.

Er heerst een open sfeer met aandacht voor mensen.
Er heerst een open sfeer met aandacht voor mensen.
Ik heb docenten geen waarde-oordeel zien geven over het proces; zij gaan positief om met de studenten (als student moet je niet alleen je handen maar ook je ogen en hoofd goed gebruiken en zelf vragen stellen, denk ik zo).
Zowel docent als student vroeg regelmatig feedback over wat ik er tot nog toe van vond.

mevrouw Spierieus

Prima top

Ging goed allemaal

mevrouw Koster

Positief

Ze nemen de tijd en luisteren naar je.

mevrouw Nagelmaker

Prettig, goed en vakkundig geholpen

Lekker stevig de haren gewassen

mevrouw Bos

Prima!

Goede uitleg over coronamaatregels

mevrouw Van Rijkom

Corona maakt het anders logisch !
Snap ook de besparing van de materialen
Corona maakt het anders logisch !
Snap ook de besparing van de materialen
Denk in tijden van mondkapjes dat het zeer wenselijk is wel een hele wattenrand aan te brengen. Reden de mondkapjes worden nat ( de dames bieden als service een andere aan prima )
Maar welke kosten zijn hoger?
En wat is het beste voor de klant?
Spreek over deze ervaring voor 2 mensen

Normaal

heer Holtslag

Wij hebben hele goede ervaring met de salon. Het duurt wat langer dan bij een officiële kapper maar ieder begin is moeilijk en ze moeten het natuurlijk ook nog leren. Wij zijn gisteren... Wij hebben hele goede ervaring met de salon. Het duurt wat langer dan bij een officiële kapper maar ieder begin is moeilijk en ze moeten het natuurlijk ook nog leren. Wij zijn gisteren fantastisch geholpen.

Dat ze de leerlingen dingen laten doen die ze nog verbeteren moeten en dat doen ze onder toezicht.