Nederlandse Energie Maatschappij

Nederlandse Energie Maatschappij Ook benieuwd naar feedback over de webshop Nederlandse Energie Maatschappij? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company5497
7.6/10
Goed (8/10)
88 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Nederlandse Energie Maatschappij met 7.6/10. Gebaseerd op 5497 ervaringen.

Slecht (3/10)

Geef uw mening

Geen aanbeveling moet afspraken nakomen

Score voor Nederlandse Energie Maatschappij:1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ook ik ben benaderd door nle en zou contract via mail krijgen maar niets ontvangen na 1 week slechte zaak, stinkt.

Noufel
Noufel

Geef uw mening

Just don't do it, if you are thinking switching to Nle because it's cheaper? Avoid this company, after 5 days from the start of my (alles in 1 contract), we still have no Internet, no TV and no telephone. And Nle simply have no idea when is going to be activated! Their customer service keeps lying shamelessly.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Thinking of switching to nle? don't.

Elham
Elham

Geef uw mening

zijn van Ziggo overgestapt naar NLE vanwege de goedkopere abonnement kosten. Dit bleek een gigantische vergissing te zijn.

Wij zitten nu precies 4 dagen zonder internet tv en telefoon.
Je kan niemand van NLE bereiken, hun digitale klantenservice is volstrekt waardeloos; het duurt letterlijk dagen tot ze reageren op je vraag en dan is je probleem nog niet opgelost.

Ze kunnen pas volgende week een monteur sturen, dit betekent dat we 11 dagen zonder internet tv en telefoon zullen zitten.

Hoe is het toch mogelijk dat een provider in Nederland in 2017 zulke slechte en klant onvriendelijke service levert??

Liever een paar tientjes meer bij het vertrouwde Ziggo dan de goedkopere en waardeloze NLEex.

Ik zou niemand aanraden om te overstappen naar NLE, gewoon NIET DOEN aub.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Waardeloze service biedt nle.

Evert Hoorn
Evert Hoorn

Geef uw mening

Zie boven: complete afrader. Doe het niet.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Totale wanprestatie bij overstapservice: vanaf 5 december afgesloten van tv/internet en telefoon. "dankzij"overstapservice nle. helpdesk blinkt uit in onbetrouwbaarheid, niet nakomen (bel) afspraken en geven desinformatie. .
kost waanzinnig veel negatieve energie en tijd.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

De klantenservice is vriendelijk en geeft duidelijk antwoord. de medewerker staat de klant goed te woord .

Zeer positief.

Score voor Nederlandse Energie Maatschappij:4.00/5

Probleemloos.

Score voor Nederlandse Energie Maatschappij:4.00/5

Positief.

Nederlandse Energie Maatschappij 1 beoordeling

Snel en praktisch. medewerker weet van zaken en heeft geen moeite om het uit te zoeken. heeft mij goed uitgelegd hoe de werking is van een nieuwe contract.

Super.

Bedrijfsinformatie

NLE is de grootste onafhankelijke energieleverancier van Nederland. Het openbreken van de Nederlandse energiemarkt voor elektriciteit en gas is de missie van ons bedrijf. NLE is goedkoop, heeft een top klantenservice, is eerlijk over groen, laat u niet ’in slaap vallen’ en gebruikt begrijpelijke taal.
Adres
Postbus 23064