W de wilde

Slecht bedrijf. Contracten worden niet nagekomen en zomaar verhoogd. Telefonisch slecht bereikbaar en geen enkele empathie naar de klant toe.

Geef uw mening

Geen NLE meer voor mij in de toekomst

Vroegindeweij

Na een verhuizing zonnepanelen gelegd en er niet aangedacht om de panelen aan te melden. Na een jaar geef ik mijn meterstanden door incl. teruggeleverde standen. De uiteindelijk factuur liet zoiezo... Na een verhuizing zonnepanelen gelegd en er niet aangedacht om de panelen aan te melden. Na een jaar geef ik mijn meterstanden door incl. teruggeleverde standen. De uiteindelijk factuur liet zoiezo al lang op zich wachten, maar na controle bleek dat mijn teruggeleverde energiestanden niet verwerkt waren. Diverse malen contact gezocht en uiteindelijk klachten ingediend via de mail. Nergens werd op gereageerd. Pas na stornering van mijn betaling kreeg ik een reactie die overigens ook nog heel teleurstellend was. "Meneer, u had uw zonnepanelen maar moeten melden". Geen excuses voor de gebrekkige service van hun kant. Dag daarna meteen dreigmail over incasso’s. Toen ik daar over klaagde werd me ineens verteld dat ze diverse malen contact hadden gezocht maar mij maar niet te pakken kregen. Helaas wist ik dat dit niet klopte, heb het huis nummer van mijn ouders opgegeven toendertijd, enerzijds omdat ik geen huistelefoon heb, ten tweede heeft mijn moeder een ziekte waardoor ze het hele jaar thuis is. LETTERLIJK! Ook zij heeft geen gemiste telefoontjes gehad. heb mevrouw ook verteld dat het overduidelijk een leugen was maar als ze al gelijk zou hebben dat ik het dan niet bijster slim vind dat niemand er aan denkt om even te mailen of de ouderwetse post gebruikt. Elk zelfrespecterend bedrijf zou dit voor zijn klanten moeten doen. We moeten eerlijk zijn, er zijn meerdere leveranciers, hoe ze zich onderscheiden is bepalend. NLE heeft in ieder geval de slechtste klantenservice waar ik ooit mee te maken gehad heb. In April zijn mijn meterstanden doorgegeven, vandaag 29-8-2019, dus 4 maanden na dato nog geen correcte afrekening ontvangen.

Suzanne

Vreselijke klantenservice. Nooit te bereiken, alleen online. Ik had een contract afgesloten voor een jaar, dit wordt stilzwijgend verlengd (dat mag, staat in de voorwaarden voor de dan geldende... Vreselijke klantenservice. Nooit te bereiken, alleen online. Ik had een contract afgesloten voor een jaar, dit wordt stilzwijgend verlengd (dat mag, staat in de voorwaarden voor de dan geldende prijzen) maar dat bleek 10 euro duurder, daar wordt je niet van op de hoogte gebracht, wordt geen aanbod gedaan. Niet dat dat moet, maar zou klantvriendelijk voelen. Ik besloot op te zeggen en daar ben ik nu al 4 maanden mee bezig!!! allereerst geen reactie op mijn afzegging, vervolgens pas beeindigen op moment dat zij de mail lezen, niet binnen krijgen (dus al een maand verstreken en wie kan er extra betalen), 2 klachten ingediend via klachtenformulier geen reactie. Uiteindelijk na weken standaard reactie / geautomatiseerde email gekregen. Met klacht is niks gedaan. Het is opgezegd, vervolgens schrijven ze nog 2 maanden lang kosten af, bezwaar ingediend, waarop gezegd wordt dat het met de afrekening het verrekend zou worden. Dat is een maand geleden en wacht ik nu nog steeds op. Je kan niet bellen, mailen is een drama, lang wachten op antwoord, via facebook zeggen ze na lang wachten dat je op een ander manier contact moet zoeken, want ze kunnen het niet aan. Weet niet wat er aan de hand is, maar echt serieus, bespaar je dit, de zaakjes zijn niet goed geregeld en het is zeer frustrerend als je niemand kan bellen en niemand reageert.

Dramatische klantenservice

Henk

Pas overgestapt, alles werkt goed en is goed geïnstalleerd. Wel enkele dagen zonder internet gezeten doordat de overstap niet naadloos werd gedaan.
Nle-App werkt niet, oplossing door Nle (op...
Nle-App werkt niet, oplossing door Nle (op de site) om de KPN-interactieve tv-app te installeren, helaas, je kunt er niet op inloggen.
Verder kun je geen contactformulier opmaken en versturen want er worden niet alleen een mobielnummer verlangd maar ook een gewoon telefoonnummer. Als je dat niet invult, kun je het formulier niet verzenden....

Geef uw mening

klantenservice bereik middels formulier werkt niet
N;e of KPN app werkt niet of je kunt niet inloggen
Internet en tv werken naar tevredenheid (glasvezel)

Monique Zonland

Gegevens niet bijgehouden. Abbonnement geannuleerd en modem aangetekend retour. Beiden willen ze niet toegeven te hebben ontvangen (ik heb uiteraard hun handtekening van ontvangst). Gegevens niet bijgehouden. Abbonnement geannuleerd en modem aangetekend retour. Beiden willen ze niet toegeven te hebben ontvangen (ik heb uiteraard hun handtekening van ontvangst).
Klantenservice standaard half uur wachten, dan wordt je geschoffeerd...
Ze kunnen zien dat ik nooit hun diensten heb gebruikt....; dat het modem nooit is geïnstalleerd en dat ik nimmer belde, internet of t.v. via heb gebruik of gebruikte. Toch moet ik 2 jaar !!!, ja 2 Jaar!! betalen. Het is pure diefstal! Proberen iets netjes met ze op te lossen is zinloos.....

Geef uw mening

Graag beter jullie zaken bijhouden. Ja, het is normaal bij te houden als je een modem aangetekend ontvangt en ook als mensen bellen binnen de tijd om te annuleren....

Dhr Pons

Verschrikkelijk bedrijf. Sturen je valse rekening die later weer gecrediteerd moeten worden.
Vervolgens sta je bij elke vraag meer dan een half uur in de wacht! Ze verstoppen zich achter een website

Geef uw mening

Het enige wat werkt bij dit bedrijf is energie en hun facturen systeem. Voor de rest NEEM GEEN CONTRACT BIJ DIT BEDRIJF!

G Kuipers

NLE neemt zijn klanten niet serieus en communiceert niet met de klant om problemen op te lossen.
Zo heb ik al ruim 2 maanden geen inzicht in mijn verbruik van gas en stroom. Probleem is nog steeds niet verholpen. Meer dan 2 standaard reacties heb ik niet mogen o tvangen. Over de voortgang om dit probleem op te lossen wordt ik totaal niet geinformeerd.

Vlad Mihai

Verschrikkelijke klantenservice

Geef uw mening

Eerste contract aangevraagd eind september - met verhuisdatum 2 Oktober.
Een maand later heb ik nog steeds geen levering terwijl er gelijk versnelde levering is aangevraagd.
Tientallen...
Eerste contract aangevraagd eind september - met verhuisdatum 2 Oktober.
Tientallen keer gebeld met klantenservice - bijna iedere keer andere informatie verstreken.
Na 3 weken uiteindelijk kunnen betalen - een week later nog steeds geen "versnelde" levering bij de netbeheerder doorgegeven - ongelooflijk slecht!!

Eigenlijk slechtste klantenservice ooit ervaren!!
Iig alleen telefonisch te bereieken - per mail of whatsapp heeft geen zin.

Remi

Ben overgestapt van T Mobile thuis naar NLE. T Mobile Thuis is het oude Vodafone Thuis. Sinds de wijziging van Vodafone naar T Mobile echt hele slechte internetprestaties en storingen. Beloven... Ben overgestapt van T Mobile thuis naar NLE. T Mobile Thuis is het oude Vodafone Thuis. Sinds de wijziging van Vodafone naar T Mobile echt hele slechte internetprestaties en storingen. Beloven beterschap, maar nog niks van gemerkt. Toen de overstap naar NLE gemaakt. Alles keurig geregeld hardware keurig in een doos, op tijd bezorgd. Monteur kwam op afgesproken tijdstip en heeft goed werk geleverd. Binnen anderhalf uur 3 tv's interactief aangesloten, glasvezelmodem, Internet en bellen. Alles werkte in één keer. Geweldige service. Ben wel vaker overgestapt van provider maar nog nooit zo keurig geholpen. Ook nog even contact gehad met klantenservice.Monteur zo nog even bellen over exacte tijdstip, maar oude provider was al afgesloten dus geen vast telefoonnummer meer. Werd snel geholpen en doorverbonden met monteurplanning, ook hier meteen geholpen en mobiel nummer kunnen doorgeven. Dus bij deze "thumbs up" voor de uitstekende dienstverlening van NLE

Snelle service
Afspraken worden nagekomen
Monteur op tijd
Beste overstap tot nu toe

Ook ik ben benaderd door NLE en zou contract via mail krijgen maar niets ontvangen na 1 week slechte zaak, stinkt.

Geef uw mening

Geen aanbeveling moet afspraken nakomen