Monique Zonland

Gegevens niet bijgehouden. Abbonnement geannuleerd en modem aangetekend retour. Beiden willen ze niet toegeven te hebben ontvangen (ik heb uiteraard hun handtekening van ontvangst).

Geef uw mening

Graag beter jullie zaken bijhouden. Ja, het is normaal bij te houden als je een modem aangetekend ontvangt en ook als mensen bellen binnen de tijd om te annuleren....

Dhr Pons

Verschrikkelijk bedrijf. Sturen je valse rekening die later weer gecrediteerd moeten worden.
Vervolgens sta je bij elke vraag meer dan een half uur in de wacht! Ze verstoppen zich achter een...

Geef uw mening

Het enige wat werkt bij dit bedrijf is energie en hun facturen systeem. Voor de rest NEEM GEEN CONTRACT BIJ DIT BEDRIJF!

G Kuipers

NLE neemt zijn klanten niet serieus en communiceert niet met de klant om problemen op te lossen.

Geef uw mening

Zo heb ik al ruim 2 maanden geen inzicht in mijn verbruik van gas en stroom. Probleem is nog steeds niet verholpen. Meer dan 2 standaard reacties heb ik niet mogen o tvangen. Over de voortgang om dit probleem op te lossen wordt ik totaal niet geinformeerd.

Vlad Mihai

Verschrikkelijke klantenservice

Geef uw mening

Eerste contract aangevraagd eind september - met verhuisdatum 2 Oktober.
Een maand later heb ik nog steeds geen levering terwijl er gelijk versnelde levering is aangevraagd.
Tientallen keer gebeld met klantenservice - bijna iedere keer andere informatie verstreken.
Na 3 weken uiteindelijk kunnen betalen - een week later nog steeds geen "versnelde" levering bij de netbeheerder doorgegeven - ongelooflijk slecht!!

Eigenlijk slechtste klantenservice ooit ervaren!!
Iig alleen telefonisch te bereieken - per mail of whatsapp heeft geen zin.

Remi

Ben overgestapt van T Mobile thuis naar NLE. T Mobile Thuis is het oude Vodafone Thuis. Sinds de wijziging van Vodafone naar T Mobile echt hele slechte internetprestaties en storingen. Beloven...

Snelle service
Afspraken worden nagekomen
Monteur op tijd
Beste overstap tot nu toe

Ook ik ben benaderd door NLE en zou contract via mail krijgen maar niets ontvangen na 1 week slechte zaak, stinkt.

Geef uw mening

Geen aanbeveling moet afspraken nakomen

Noufel

Thinking of switching to Nle? DON'T

Geef uw mening

Just don't do it, if you are thinking switching to Nle because it's cheaper? Avoid this company, after 5 days from the start of my (alles in 1 contract), we still have no Internet, no TV and no telephone. And Nle simply have no idea when is going to be activated! Their customer service keeps lying shamelessly.

Elham

Waardeloze service biedt NLE

Geef uw mening

zijn van Ziggo overgestapt naar NLE vanwege de goedkopere abonnement kosten. Dit bleek een gigantische vergissing te zijn.

Wij zitten nu precies 4 dagen zonder internet tv en telefoon.
Je kan niemand van NLE bereiken, hun digitale klantenservice is volstrekt waardeloos; het duurt letterlijk dagen tot ze reageren op je vraag en dan is je probleem nog niet opgelost.

Ze kunnen pas volgende week een monteur sturen, dit betekent dat we 11 dagen zonder internet tv en telefoon zullen zitten.

Hoe is het toch mogelijk dat een provider in Nederland in 2017 zulke slechte en klant onvriendelijke service levert??

Liever een paar tientjes meer bij het vertrouwde Ziggo dan de goedkopere en waardeloze NLEex.

Ik zou niemand aanraden om te overstappen naar NLE, gewoon NIET DOEN aub.

Evert Hoorn

Totale wanprestatie bij overstapservice: vanaf 5 december afgesloten van tv/internet en telefoon. "dankzij"overstapservice NLE. Helpdesk blinkt uit in onbetrouwbaarheid, niet nakomen (bel)...

Geef uw mening

Zie boven: complete afrader. Doe het niet.

De klantenservice is vriendelijk en geeft duidelijk antwoord. De medewerker staat de klant goed te woord .