Telefonische Helpdesk superslecht te bereiken

Reageren! Wanneer je Whatsapp gebruikt gebruik het dan ook. Het is moeilijk om met een niet standaard vraag geholpen te worden. Telefoonnummer onvindbaar. Slecht dus

Zorg dat de alles in 1 app werkt scheelt een hoop ergenis vragen gesteld via Facebook geen antwoord met telefoon 45min in de wacht gestaan

Het lukte me drie keer niet om de klantenservice te bereiken (ook niet de derde keer via een medewerker van een andere afdeling). De vierde keer (via een medewerker van een andere afdeling) was het... Het lukte me drie keer niet om de klantenservice te bereiken (ook niet de derde keer via een medewerker van een andere afdeling). De vierde keer (via een medewerker van een andere afdeling) was het raak en werd ik goed geholpen. Ik begrijp deze enquete niet want op mijn Whatsapp kwam het antwoord dat NLE geen Whatsapp meer gebruikt. Niet de klantenservice, maar de bereikbaarheid van de klantenservice is het probleem.

Slechte service, moeilijk bereikbaar en weinig meedenkend.

Ik zal jullie niet aanbevelen omdat jullie geen goed werkende app hebben. Ik wil graag mijn verbruik real time kunnen zien inclusief de opbrengst van de zonnepanelen en dat kan niet bij jullie.

Ik wil nog steeds graag antwoord

Het is een groot drama om contact met jullie te krijgen, mijn vraag is dan ook nog niet beantwoord en ben ook niet van plan om mijn contract te verlengen....ben ook benieuwd hoe ik dit... Het is een groot drama om contact met jullie te krijgen, mijn vraag is dan ook nog niet beantwoord en ben ook niet van plan om mijn contract te verlengen....ben ook benieuwd hoe ik dit überhaupt kan opzeggen

Klantenservice via een telefoonnummer zodat ik rechtstreeks een medewerker te spreken krijg en alles direct geregeld kan worden.

Ik vind dit een vreemd verhaal. Heb contact proberen te leggen via Whatsapp. Toen kreeg ik bericht terug dat Whatsapp niet meer gebruikt wordt voor klantenservice. En dat moet ik nu dus... Ik vind dit een vreemd verhaal. Heb contact proberen te leggen via Whatsapp. Toen kreeg ik bericht terug dat Whatsapp niet meer gebruikt wordt voor klantenservice. En dat moet ik nu dus beoordelen...?

Via Whatsapp wordt verwezen naar Livechat, wat niet te vinden is. Ik wilde Fox sports activeren, dat zou ook via jullie app kunnen, maar daar kan ik niet eens inloggen(!).

Uiteindelijk gebeld en na lang in de wachtrij gelukt. Service aan telefoon was wel goed.

Al met al slechte ervaring. Lijkt mij goed om Whatsapp weer te gebruiken en een goede app te maken.