Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Manting

Vriendelijk, goed luisteren, veel vragen

heer Breuker

Nee

heer Heruer

Geholpen door Kirsten. Klikte meteen. Ik hou ervan te praten tijdens de behandeling en zij ook. Volgende keer weer graag Kirsten dus.

Vriendelijkheid

mevrouw van Straaten

Het was een erg fijne ervaring. Het was een beetje druk, maar de kapster luisterde beter naar mijn wensen dan alle andere kappers waar ik ben geweest. Ze was heel voorzichtig met mijn haar. Het... Het was een erg fijne ervaring. Het was een beetje druk, maar de kapster luisterde beter naar mijn wensen dan alle andere kappers waar ik ben geweest. Ze was heel voorzichtig met mijn haar. Het resultaat was precies wat ik wilde.

Luisteren, zorgvuldigheid, prijs.

mevrouw B

Heel goed

Vriendelijk en aandachtig

Maya

NKA is super goed telefonisch te bereiken. Ik had de dag van te voren een afspraak gemaakt op aanbeveling van een vriending. Eenmaal binnen gaf ik aan dat ik haast had en hier werd direct positief... NKA is super goed telefonisch te bereiken. Ik had de dag van te voren een afspraak gemaakt op aanbeveling van een vriending. Eenmaal binnen gaf ik aan dat ik haast had en hier werd direct positief op gereageerd door me bij iemand te zetten die snel haar werk kan doen.

Het is een gezellige boel en ik vind het ook fijn dat de supervisor niet alleen met de student sprak maar ook met mij.