Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

mevrouw Vogelaar

Altijd goed

Werd vriendelijk ontvangen

Kind

Fijne kappers, erg aardig allemaal. En heel lief met kinderen.

Goed welkom, snel,

mevrouw Thoolen

De kapper/student luisterde goed naar wat ik wilde en liet ook weten wat zij zou aanraden. Ik ben heel goed geknipt en heb een gezellig gesprek gehad! Ook de verzorgende shampoo beviel erg goed en... De kapper/student luisterde goed naar wat ik wilde en liet ook weten wat zij zou aanraden. Ik ben heel goed geknipt en heb een gezellig gesprek gehad! Ook de verzorgende shampoo beviel erg goed en denk dat ik die zelf ook ga aanschaffen. Daarnaast had ze weinig toezicht van haar docent. Even vooraf en naderhand controle van de docent, maar ik hoefde niet bijgeknipt/gecorrigeerd te worden (vandaar 0,5 ster bij toezicht, wat ik dus niet als negatief heb ervaren).

mevrouw Blanckaert

Heel fijn

Ik vroeg om advies of ik wel of niet laagjes zou laten knippen. Zij gaf mij advies hieromtrent en heel blij van.

Ik ging van heel lang naar zeer kort, en zij was voorzichtig in niet te...

Ik ging van heel lang naar zeer kort, en zij was voorzichtig in niet te veel te knippen dus in twee keer geknipt.

mevrouw Flath

Ik kom hier al heel veel jaren. Altijd te reden. Zeer goede begeleiding van de studenten. Heel goed advies. Ook heel prettig was de constante communicatie van de leerling over wat er als volgende... Ik kom hier al heel veel jaren. Altijd te reden. Zeer goede begeleiding van de studenten. Heel goed advies. Ook heel prettig was de constante communicatie van de leerling over wat er als volgende ging gebeuren.

Vriendelijk, snel, geen lange wachttijd.

heer Tieman

Goec

Knippen top

mevrouw verhagen

Gunstige ervaring

precies op tijd volgens afspraak geholpen. vriendelijke bejegening

mevrouw Kardux

Uitstekend geholpen en zeer tevreden naar huis .

Vriendelijke uitstraling en gelijk verteld dat het iets uitliep omdat het erg druk was .

Maximiliaan Benningshof

Een vlekkeloze en geweldige service, waar ik meteen met binnenkomst warm werd onthaald door de mensen achter de balie en vervolgens binnen enkele minuten kon gaan zitten in de stoel. Waar de kapster... Een vlekkeloze en geweldige service, waar ik meteen met binnenkomst warm werd onthaald door de mensen achter de balie en vervolgens binnen enkele minuten kon gaan zitten in de stoel. Waar de kapster in spe vervolgens op een ontspannen manier mijn wensen heeft doorgenomen en stap voor stap heeft uitgelegd hoe ze mijn haar in model zou gaan knippen. Vervolgens kwam de begeleidster die overigens enorm ontspannen was en de juiste vriendelijke uitstraling gaf aan mij en haar aspirant war je verwacht van een professionele kapster. Mijn verwachtingen waren dan ook zeker niet teleurgesteld toen ik zag hoe iedereen vrolijk bezig was in de gestructureerde ''chaos''. De klanten en aspiranten brachten de omgeving goed samen waardoor een prima sfeer werd gevormd. Het uiteindelijke resultaat was het van mijn kapsel was keurig. Kortom, heb ik persoonlijk een super ervaring aan over gehouden die zeker aan te raden is! Voor iedereen die opzoek is naar een mooi haar model voor een scherpe prijs!

Zeer vriendelijk, behulpzaam en duidelijke communicatie.

mevrouw Van Ostaden

Netjes geholpen