Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

Max van der Vorst

Goed, prima kapster

Professioneel en vriendelijk

mevrouw pattipawaej

Het is de 2e keer dat ik hier kom voor permanent en ik ben heel erg tevreden van begin tot eind. Thomas heeft mijn haar super goed gedaan . ik ben er ontzettend blij mee.

Dat er doorgevraagd werd hoe ik mijn haar thuis doe na het wassen. droog ik het natuurlijk of fohn ik, wat doe ik aan verzorging na het wassen (ik laat het natuurlijk drogen en kokosolie... Dat er doorgevraagd werd hoe ik mijn haar thuis doe na het wassen. droog ik het natuurlijk of fohn ik, wat doe ik aan verzorging na het wassen (ik laat het natuurlijk drogen en kokosolie gebruiken). ik vond het heel prettig, hij kon op al mijn antwoorden een aanvullend advies geven: haarmasker .

mevrouw Teeuw

Snel geholpen

mevrouw branderhorst

In het algemeen goed, dit keer resultaat slecht.
In het algemeen goed, dit keer resultaat slecht.
Ik ben wel netjes gebeld toen duidelijk werd dat ik niet tevreden was over mijn kapsel, ik mocht terugkomen en zonder kosten in rekening te brengen is het in orde gemaakt. Dat is een zeer goede service.

vriendelijk, goed willen doen

mevrouw Buff

Altijd vriendelijk. De studenten doen het goed, maar ook fijn dat ze constructieve feedback krijgen.
Als klant is dit prima, ik weet dat ik voor een lessalon kies.
De prijsstijging was een...
Als klant is dit prima, ik weet dat ik voor een lessalon kies.
De prijsstijging was een beetje steil..

Zie boven

mevrouw Kuijt

Ik kom er alweer een paar jaar,meestal ben ik wel tevreden hoe ze mijn haar knippen.

ze doen allemaal hun best,de een heeft het nu eenmaal meer in de vingers , dan de ander.

mevrouw van der Meer

Fantastisch!

Duidelijke uitleg, elke stap wordt er aangegeven wat er gedaan gaat worden.

mevrouw Buesink

Top!

Alles is gewoon goed

mevrouw Gangadin

Altijd een fijne ervaring gehad.

Ondanks dat het vol was kon ik nog mijn vriendin meenemen voor een knipbeurt.

mevrouw Canoy

Goed werkende organisatie

Vriendelijkheid ook van leerkracht naar leerling