Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw van Rijsbergen

ik kan per mail reserveren

Rakhan

Vriendelijke mensen. Prijs-kwaliteit

Vriendelijk

mevrouw Hendriks

Prettig en vriendelijk

Vriendelijkheid en rustig

mevrouw de Jonge

Ik werd goed ontvangen, omdat de meiden nog even met pauze waren moest ik nog even wachten, terwijl ik aan het wachten was viel mij op dat 1 van de meiden kritiek had gehad van de docent en erg... Ik werd goed ontvangen, omdat de meiden nog even met pauze waren moest ik nog even wachten, terwijl ik aan het wachten was viel mij op dat 1 van de meiden kritiek had gehad van de docent en erg geëmotioneerd was. Waarop zij even bij een medeleerling haar verhaal deed. Ik vond het jammer om te zien dat zij zo ontdaan was. Waarna mijn oog tijdens mijn bezoek wat meer op de docent gevallen was. Niet heel erg een persoon waar ik ook graag les van had willen krijgen vroeger. Ze kwam inderdaad onaardig en onvriendelijk over, ipv de meiden op weg te helpen was ze echt aan het delegeren. Dit vond ik persoonlijk wat minder prettig om te zien. Mijn knipbeurt bij Terri was daarin tegen heel erg fijn, leuke prettige meid die pietje precies is en ik ben dan ook erg blij met mijn nieuwe kapsel.

Vriendelijkheid van Terri

mevrouw Broks

Rijswijk

Vriendelijk

heer Willemse

Prima geknipt, aardige mensen, leuke prijs

mijn haar is goed geknipt en gestyled, dus nu zit het weer helemaal leuk. bovendien is het niet duur

heer Wessels

Het is een mooie opleiding met een goede service

Vriendelijkheid, klantgerichtheid, punctualiteit, professionaliteit

mevrouw van der Laan

Uitstekend

Goede sfeer

mevrouw Bleeker

De lerares verbood het om mijn meegenomen shampo en conditioner te gebruiken. Die ik nodig heb voor een medische conditie. M.C.S. ik kan niets met frgrance en chemicaliën verdragen. Ik wilde weggaan... De lerares verbood het om mijn meegenomen shampo en conditioner te gebruiken. Die ik nodig heb voor een medische conditie. M.C.S. ik kan niets met frgrance en chemicaliën verdragen. Ik wilde weggaan toen de hele lieve leerling voorstelde om mijn haar dan nat te maken. Tijdens het natmaken bleef de juf rond ons hangen ter controle. Zo not done. Het gedrag van de juf heeft mijn bezoek aan de salon een negatieve draai gegeven. Terwijl de leerling geweldig was. Ze luisterde goed naar wat mijn wensen waren en heeft dat ook goed uitgevoerd. Ik zou altijd bij haar terug willen komen. Maar niet bij deze academie met deze juf! Ik vond het heel erg dat mijn ziekte M.C.S. niet serieus genomen werd. Ook dat zij de ingrediënten ging bestuderen van mijn producten! Ok ben eerder hier geweest. Maar dit slaat alles. Mijn eigen dochter heeft een prachtige salon op de Frédéric Hendriklaan, waar ik door tijdgebrek niet heen kon gaan. Dus hier bij deze akedemie zien ze mij niet meer. Een top leerling en een zeer klant onvriendelijke juf! Ook naar de leerling toe! Met vriendelijke groeten, Anita

De leerling doet het prima

mevrouw Van Herwaarde

Zoals alijd erg tevreden met de service en de prijs kwaliteit verhouding. Er wordt niet gehaast gewerkt en echt de tijd voor je genomen.

Uitgebreid haar wassen, dubbele controle, gemoedelijke sfeer.