Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Meijer

Prettig

Meteen geholpen. Vrolijke studenten.

mevrouw Termaaten

Geweldig

aandacht voor klant.

mevrouw Verbaan

Leerbedrijf met enthousiaste begeleiding

Jinthe was een erg lieve kapster en heeft me goed geknipt.

heer Spoler

Er wordt voldoende tijd genomen voor de behandeling. Vooraf bespreken wat er gedaan wordt. Geen prestatie druk het blijft een opleiding. De verbeter punten worden voorgedaan om af te maken of door... Er wordt voldoende tijd genomen voor de behandeling. Vooraf bespreken wat er gedaan wordt. Geen prestatie druk het blijft een opleiding. De verbeter punten worden voorgedaan om af te maken of door de lerares zelf alsnog verholpen. Leerlingen kunnen altijd tussendoor vragen voor assistentie en grote fouten worden er dus niet gemaakt

Was iets eerder kreeg koffie aangeboden om tijd te overbruggen. De afgesproken tijd wordt altijd goed aangehouden.

mevrouw Van Houdt

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Goed advies gekregen voor een leave in. Er werd afgestemd met de docent over hoeveel high-en lowlights en hoe in te zetten. Student dacht creatief. Lekkere... Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Goed advies gekregen voor een leave in. Er werd afgestemd met de docent over hoeveel high-en lowlights en hoe in te zetten. Student dacht creatief. Lekkere koffie!

Vriendelijk ontvangst. Dat de student hulp kreeg van andere student. Duurzaam gebruik van blondeer. I.p.v. weggooien werd er bijgedaan in bakje van mijn student (dezelfde percentage).

mevrouw Qian

It is my first visit to Kappersakademie in Rijswijk and an extremely positive experience. I was helped by Iris, friendly, professional and good skilled, the haircut was exactly to my wish!

Professional and friendly

heer Supelli

Ben er heel tevreden over

Een gastvrije ontvangst

heer Nayak

I visit the kappers academy regularly for my haircut. I like overall experience there.

professional, listen to customer's wants in terms of hairstyle.

Match

Bij binnenkomst was het druk. Ik heb een half uur moeten wachten, zonder enig commentaar of feedback.

Ik zie het niet weten. Na een half uur wachten maar zelf de conclusie getrokken.

mevrouw Hoek van der

Prettig