Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Vlasveld

Geweldig

ruime tijd die genomen wordt

heer De nooij

Zeer prettig. Ik werd goed ontvangen en het knippen ging soepel. Ze wist wat er moest gebeuren en heeft dit ook niet een 2e keer hoeven vragen.

De afspraak wordt snel gecheckt. De jas wordt netjes aangenomen en opgehangen.

mevrouw Mélotte

Prima behandeling. Goed advies. Gezellig gesprek. En ik had even een tijd voor mijzelf. Tot de volgende keer!

Ik werd vriendelijk ontvangen en naar mijn olek gebracht

mevrouw van Wijngaarden

Fijne ervaring, ik ben heel goed geholpen en ging met een mooi kapsel naar huis. Complimenten aan Charlotte!

Alles ging netjes in overleg en ik werd steeds geïnformeerd over de volgende stap, heel fijn.

heer Hille Ris Lambers

Zeer onervaren student. Toezicht en inzet door de docenten was perfect. Uiteindelijk blij met het eindresultaat.

De vaardigheden en inzet van de docenten.

mevrouw Gooijer

Aardige meiden. We hebben goed doorgesproken wat er met mijn haar zou gebeuren en ze hebben het goed uitgevoerd.

Gezellige praatjes

heer Pelt

Positief

Vriendelijke bediening

mevrouw Zwany Mulder

Er wordt goed geluisterd en meegedacht over je wens en alles wordt deskundig uitgevoerd zodat je blij bent met het resultaat. En heel leuk, net zo als de student en de docent. Ik ga altijd tevreden... Er wordt goed geluisterd en meegedacht over je wens en alles wordt deskundig uitgevoerd zodat je blij bent met het resultaat. En heel leuk, net zo als de student en de docent. Ik ga altijd tevreden de deur uit en kom graag weer terug.

Aandacht voor jou als persoon en heel erg meedenkend over je wensen en deskundig advies.

heer van Voorst

Altijd leuk om naar toe te gaan. Het is belangrijk dat de leerlingen veel kunnen oefenen.

Direct geholpen op een vriendelijke manier

heer Buffing

Uitstekend leuke sfeer.