2008 beoordelingen

Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

2008 Reviews

mevrouw De Wit

Echt super goed geknipt en geföhnd! Was precies wat ik wou :) ben er heel blij mee.

Luistert precies naar wat je wilt en vraagt altijd of de lengte goed is en knipt niet gelijk veel ervan af.

mevrouw Flint

Zoals ik gewend ben weer een prima ervaring bij de Kappersschool Pompenburg.

Vriendelijke ontvangst, mijn haar is geknipt door een aardige leerlinge die goed rekening hield met mijn wensen.

mevrouw Flint

Zoals ik gewend ben weer een prima ervaring bij de Kappersschool Pompenburg.

mevrouw Hagen

Goed, aardige mensen

Aardig personeel, goede begeleiding van de studenten

heer Kennepohl

Goed, prettige ontvangst, op de afgesproken tijd geholpen, kapsters zijn deskundig, goede begeleiding van leidinggevende.

vriendelijk, koffie aangeboden, jas aannemen, enz.

mevrouw Tyssen ( zie opmerking )

Het is gezellig om er te zijn, leuke bedrijvigheid

prettige ontvangst, ondanks dat er wat fout was gegaan bij het boeken via de website

mevrouw Shriniwas

Everything was great

Asked me I'd like something to drink. Everyone was very pleasant

Charmaine Ree

Hele fijne ervaring met een mooi resultaat. De docent en de leerlingen werken heel hard waarbij je ziet dat ze allemaal hun vak zo goed mogelijk willen uitoefenen. Ik had een lange sessie doordat ik... Hele fijne ervaring met een mooi resultaat. De docent en de leerlingen werken heel hard waarbij je ziet dat ze allemaal hun vak zo goed mogelijk willen uitoefenen. Ik had een lange sessie doordat ik dik haar heb en het ging verven. Ze gaven me zelfs eten omdat in er zo lang zag, ontzettend lief!

Goede docent die alle kapsels zorgvuldig naloopt.

mevrouw de Jong

Ik kom hier al heel wat jaartjes. Je weet dat je er de tijd voor uit moet trekken want het duurt wat langer i.v.m. overleg met docent over hoe en wat. Ik ben altijd uiterst tevreden. Ook de prijs is... Ik kom hier al heel wat jaartjes. Je weet dat je er de tijd voor uit moet trekken want het duurt wat langer i.v.m. overleg met docent over hoe en wat. Ik ben altijd uiterst tevreden. Ook de prijs is heel aantrekkelijk in vergelijk met andere (top???)salons.

Ja, de communicatie is prima, studenten leggen heel goed uit wat ze gaan doen. Ook de verstandhouding onderling is erg goed waardoor er een prettige sfeer heerst.