Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Wessels

Het is een mooie opleiding met een goede service

Vriendelijkheid, klantgerichtheid, punctualiteit, professionaliteit

mevrouw van der Laan

Uitstekend

Goede sfeer

mevrouw Bleeker

De lerares verbood het om mijn meegenomen shampo en conditioner te gebruiken. Die ik nodig heb voor een medische conditie. M.C.S. ik kan niets met frgrance en chemicaliën verdragen. Ik wilde weggaan... De lerares verbood het om mijn meegenomen shampo en conditioner te gebruiken. Die ik nodig heb voor een medische conditie. M.C.S. ik kan niets met frgrance en chemicaliën verdragen. Ik wilde weggaan toen de hele lieve leerling voorstelde om mijn haar dan nat te maken. Tijdens het natmaken bleef de juf rond ons hangen ter controle. Zo not done. Het gedrag van de juf heeft mijn bezoek aan de salon een negatieve draai gegeven. Terwijl de leerling geweldig was. Ze luisterde goed naar wat mijn wensen waren en heeft dat ook goed uitgevoerd. Ik zou altijd bij haar terug willen komen. Maar niet bij deze academie met deze juf! Ik vond het heel erg dat mijn ziekte M.C.S. niet serieus genomen werd. Ook dat zij de ingrediënten ging bestuderen van mijn producten! Ok ben eerder hier geweest. Maar dit slaat alles. Mijn eigen dochter heeft een prachtige salon op de Frédéric Hendriklaan, waar ik door tijdgebrek niet heen kon gaan. Dus hier bij deze akedemie zien ze mij niet meer. Een top leerling en een zeer klant onvriendelijke juf! Ook naar de leerling toe! Met vriendelijke groeten, Anita

De leerling doet het prima

mevrouw Van Herwaarde

Zoals alijd erg tevreden met de service en de prijs kwaliteit verhouding. Er wordt niet gehaast gewerkt en echt de tijd voor je genomen.

Uitgebreid haar wassen, dubbele controle, gemoedelijke sfeer.

heer Tanis

Matig

Ongeïnteresseerd leerling achter de balie. Wel gezellig onderling als leerlingen.

mevrouw Cuminao

Schoon, snel en goede service

goede organisatie

mevrouw Timmerman

Prima. Ik was verbaasd over de professionaliteit, maar dat ligt meer aan mij dan aan u.

aandacht en snelheid. Je hoeft niet te wachten terwijl je niet weet waar op.

mevrouw Wasmus

Positief!

Vriendelijk

mevrouw Sialiti

Altijd tevreden over het resultaat. Vorige keer erg lang geduurd voordat we klaar waren. Deze keer gewoon een respectabele tijd. Erg mijn best gedaan bij mijn nogal verlegen dochtertje, die ook erg... Altijd tevreden over het resultaat. Vorige keer erg lang geduurd voordat we klaar waren. Deze keer gewoon een respectabele tijd. Erg mijn best gedaan bij mijn nogal verlegen dochtertje, die ook erg blij was met haar mooi geknipte en gevlochten haar.

Er kwam gelijk iemand om ons te begroeten.

mevrouw Notenboom

Zeer tevreden

Heel vriendelijk geholpen en mijn haar zat weer prachtig