Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Goeyenbier

Ik werd meteen geholpen. Professionele houding kapster. Ondersteuning vanuit de docent was prettig en de docent liet niet op zich wachten.

mevrouw Goedhart

Geholpen door hele kundige student!

Kundig

mevrouw Beek

Prima kapsalon

Veel aandacht voor de klant

mevrouw Gerlsma

Net als vorige keren, top!

Vriendelijk ontvangen, er wordt verteld waar je je jas kan hangen ed. Netjes doorgenomen wat je wilt. Tijdens knippen ook steeds feedback gevraagd. Ze worden goed en volledig opgeleid hoor!

mevrouw Kiewiet

Kom er al 20 jaar met onze 4 kinderen

Sterk pluspunt is dat je prima geknipt wordt voor een nette prijs

heer Ehrencron

Snel een stoel toegewezen, na een paar minuutjes vertraging kwam de studente. Vriendelijke en praatgrage jongedame maar niet babbelziek.
Uitstekende behandeling van het haar, en perfect...
Uitstekende behandeling van het haar, en perfect geknipt. Uitstekende knipbeurt!

Snelle aandacht voor de klant

mevrouw Maas

Zeer tevreden ,goede sfeer.

vriendelijkheid

mevrouw Regterschot

Top! Super lieve meiden en zeker behulpzaam. Ook was het duidelijk dat de kappers het belangrijk vinden dat ik als kant tevreden ben.

Erg vriendelijk en klantgericht!

mevrouw Rietdijk

Vriendelijk geholpen, tevreden over het kapsel. Heel klein aandachtspuntje, de andere kappers waren al klaar met hun dag, terwijl er nog twee klanten geholpen werden. Degene die al klaar waren waren... Vriendelijk geholpen, tevreden over het kapsel. Heel klein aandachtspuntje, de andere kappers waren al klaar met hun dag, terwijl er nog twee klanten geholpen werden. Degene die al klaar waren waren heel luidruchtig. Ook het alvast schoonmaken van de plek waar nog een kapster met een klant bezig is, is niet erg netjes, en eigenlijk gewoon irritant. De glassex walm was niet echt prettig.

Kapster was heel netjes en aardig, Vroeg goed wat ik wilde en of lengtes goed waren.

Fijn ervaring helaas is de kapsel niet helemaal naar wens

Goed overlegd over de kapsel die ik wil hebben