Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw van Maanen

Over het algemeen een hele goede ervaring gehad voor de eerste keer bij de kappersakademie. Redelijke prijs, goed geknipt en gezellige sfeer.

Mijn kapsel is leuk, en er werd de tijd genomen om het in (krul)model te kneden door iemand die daar wat meer ervaren in was.

mevrouw Daphne Meijer

Mijn ervaring is altijd positief.

Snel en efficient geholpen. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd. Plezierige communicatie.

heer Gimbrère

Ik had niet de indruk dat de kapster heel goed begreep wat ik zocht. Ze leek zich alleen te focussen op de lengte die ik vroeg (waar ze zich goed aan hield) maar leek niet goed te begrijpen welke... Ik had niet de indruk dat de kapster heel goed begreep wat ik zocht. Ze leek zich alleen te focussen op de lengte die ik vroeg (waar ze zich goed aan hield) maar leek niet goed te begrijpen welke stijl ik wilde. (Rommelig is wellicht geen duidelijke aanwijzing. Ik vroeg wel of ze ook haar kon snijden? Was een hint maar die werd niet opgepikt.) Ze vroeg een paar keer of het ‘zo goed?’ was, in het midden van het knipproces door mijn haar omhoog te houden zodat ik de lengte kon zien. Ik kan daar dan eerlijk gezegd geen zinnig woord over zeggen, want het wordt omhoog gehouden.
Toen ik vroeg of de voorkant iets korter mocht werd ineens bovenop álles weer een centimeter korter wat ik een rigoreuze actie vond. De kapster was vriendelijk in de omgang.

Ondanks dat het een beetje ‘boter bij de vis’ overkwam was de duidelijkheid over de prijs ook wel prettig.

heer van Looij

GOED

mevrouw de Haan

Vriendelijke studenten, deskundige begeleiding door docenten

Aandacht

mevrouw de Boer

Goed! Heel behulpzaam, zorgvuldig en goed luisterend

Open sfeer

heer Bastinck

Kom er al jaren wordt goed gewerkt en is goedkoop

Werd gelijk geholpen wel op afspraak

mevrouw Hulsbergen

Fijne ervaring

Werd goed naar me geluisterd wat mijn wensen waren. Hierdoor helemaal naar wens geknipt.

mevrouw Hirschel

Communicatie

mevrouw de Haan

Azra heeft mijn prachtig geknipt en gekleurd! Drukke maar gezellige sfeer. Communicatie/sociale skills kunnen zeker verbeterd worden maar in het algemeen heb ik een goede ervaring gehad.

Resultaat was precies wat ik had gevraagd