Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

mevrouw Deijs

Goede communicatie, vriendelijke mensen

Goede communicatie

heer Plomp

Fijne ontvangst en super klantvriendelijk.

Zeer professioneel en aan dacht voor cliënten

mevrouw Kleinveld

Het was mijn eerste afspraak maar het is me echt goed bevallen. Mijn haar is mooi geknipt

Werd met een glimlach ontvangen. De sfeer voelt goed

mevrouw van Mourik

Positieve en comfortabele ervaring.

De duidelijke reden waarom een kapster wachten voor ze begon met knippen. De rust en het tempo waarmee je wordt geholpen

mevrouw Karelse

Ik ga er graag naar toe en al duurt het een enkele keer iets langer; ik weet dat m’n haar goed geknipt wordt want de docent controleert en loopt het altijd na.

Vriendelijke ontvangst, de jas werd dit keer voor me opgehangen😄

L Hazelaar

Na het binnen komst werd ik vriendelijk aangenomen en voelde ik me meteen welkom. na kort wachten is er een leeraar langs gekomen om me naar de kappers locatie tebrengen. Al snel kwam de leerling... Na het binnen komst werd ik vriendelijk aangenomen en voelde ik me meteen welkom. na kort wachten is er een leeraar langs gekomen om me naar de kappers locatie tebrengen. Al snel kwam de leerling langs en vroeg me hoe ik het liefst zou willen hebben. na een foto telaten zien werd het snel begreepen hoe ik mijn kapsel wilde hebben. bij een tereug koppeling met de leeraar werdt er duidelijk tips gegeven en werd er "groen licht" gegeven.

tijdens het knippen hebben we hier en daar leuk "small talk" gedaan. dit was een top!

Het knippen duurde lang maar door het "small talk" duurde voelde het minder lang dat het was. na dat ze klaar was werd er aan mij gevraagt of ik er mee tevreden was. Ik gaf aan dat ik aan beide kanten iets korter wilde, dit werd gedaan en bij de tweede vraag of het korter was. was ik tevreden.

bij de controle van de leeraar was een paar plekken gevonden. na het bij knippen en nog een controle werd alles goed gekeurd.

er was eerder gevraagt of ik er gel of wax er in zou willen waar ik aangaf dat ik wax een voorkeur voor had. Dit was gekozen als afmaaker en was hier zeer tevreden over.

Vriendelijkheid
Small talk
De controle van de leeraaren

mevrouw Mesman

Prima ervaring. Goede begeleiding van de leerlingen.

Beleefd, glimlach, behulpzaam

heer Hendriks

Al jaren bijzonder goed

Zoals altijd weer leuke en spontane jongelui aan de balie die alles met een glimlach vertellen

mevrouw van Kalleveen

Is mij prima bevallen,aardige leerlingen en goed geholpen.

vriendelijk.