HW

Boxspring Halstings

Jb

Geweldig!
Zeer prettige, professionele verkoopster.

Wat heeft u gekocht?

Een box spring van Velda. Een GEWELDIG BED!!!!

Mat B

De levering van het bed viel tegen! De matrassen stonken behoorlijk. Dat heeft meer dan 2 weken geduurd. De verkoper gebeld met de vraag hoe dit kon kreeg ik als antwoord "normaal liggen die in de... De levering van het bed viel tegen! De matrassen stonken behoorlijk. Dat heeft meer dan 2 weken geduurd. De verkoper gebeld met de vraag hoe dit kon kreeg ik als antwoord "normaal liggen die in de fabriek 2 weken uit te wasemen, maar door de hoge leverdruk hadden ze dat nu niet gedaan omdat anders de klanten ontevreden zouden zijn over de latere levering........??" Dit is een belachelijk argument! Kreeg niet eens de keus om daarmee wel of niet accoord te gaan daar ik anders nooit voor een "stanklevering"gekozen zou hebben. Nu was mijn oude bed weg en MOEST ik in de stank liggen.
Wel vroeg hij nog of ik even wilde doorgeven hoe lang wij in die stank gelegen hebben........!!Tevens was het gratis splitterhoeslaken te klein. Verder is het bed confortabel maar vanwege de stank zal ik bed nooit adviseren.

Wat heeft u gekocht?

Een boxspring van Hälsing type 3000 met elektrisch verstelbare bodems 1.800 x 2.100 mm

Reactie Nederlands Slaapcentrum:

Wat vervelend om te horen dat uw matrassen stonken bij levering. Dit kan ooit zijn doordat de matrassen niet goed gelucht zijn voordat ze ingepakt werden. Mocht u nog steeds de geur ruiken neemt u... Wat vervelend om te horen dat uw matrassen stonken bij levering. Dit kan ooit zijn doordat de matrassen niet goed gelucht zijn voordat ze ingepakt werden. Mocht u nog steeds de geur ruiken neemt u alstublieft contact op met info@slaapcentrum.nl. Dan zullen wij dit z.s.m. oplossen.

jefke

Goed en vakkundig geholpen bij het uitzoeken van een boxspring

Een boxspring

3 auping bedden

lohmann

boxspring

Theo C.

Wij hebben hier al 4 slaapkamers gekocht. Nu toe aan een nieuwe matras, dus weer naar het Slaapcentrum. Zeer tevreden over deze zaak.

Matras (topper)

F

Bed

Bokito

Prima uitleg en advies.

Wat heeft u gekocht?

2 x 1-pers. bosspring, 2 nachtkastjes, 1 zit/opbergmeubel en een slaapkamerkast (2-deurs).