Claudia

We zijn bij de locatie in Heerlen geweest.
Don heeft ons heel goed geadviseerd.

Boxspring electrisch

van schoonderwalt

Slordig afgewerkt en slordig gemonteerd bed . Is later redelijk hersteld. Witte ritsen, kleur bed houston 13, 1 rits verkeerd om.
Maat matras is 88 cm, geen 90 ( binnen marge volgens...
Maat matras is 88 cm, geen 90 ( binnen marge volgens medewerker), topper is 90 cm. Het bed is hoog, topper steekt dus over matras. Als je op rand wil gaan zitten, oppassen dat je er niet vanaf glijdt. Gevaarlijke, onveilige situatie. Ongeschikt voor ouderen, hierop niet geattendeerd.
Op bed gemonteerde lampjes alleen met heel veel moeite aan/ uit te zetten. Hebt heel veel kracht nodig ( wij zijn 73 en 78 jaar).

Boxspring 17000 deelbaar

Nicole & Stijn Ruijssenaars

Wel oke. Alleen heel jammer te horen dat wanneer mijn broer er 2 weken later een bed kocht, hij er gratis hoeslakens en kussens bij kreeg. Dit was geen actie toen hij het kocht, het was een... Wel oke. Alleen heel jammer te horen dat wanneer mijn broer er 2 weken later een bed kocht, hij er gratis hoeslakens en kussens bij kreeg. Dit was geen actie toen hij het kocht, het was een presentje vanuit de winkel. Jammer dat er onderscheid word gemaakt.

Boxspring

Monique

Wat heeft u gekocht?

Een bed en wat later een last, en weer later een topping

Bonnie

Boxpspring

Peter

We hebben een goed advies tijdens on bezoek en hebben meteen een bed besteld

Wat heeft u gekocht?

2 persoons elektrische boxspring HÄLSING 7000, speciale pootjes, dikke topper en een voetenbank

Welten

Fam roex

Zeer goed

Matrassen en een topper

Fam. Gielen

We werden vriendelijk ontvangen, er werd niet aangedrongen om iets te kopen. Ze namen echt de tijd om ons uitleg te geven en te bepalen wat voor ons de beste optie zou zijn.

Boxspring