Aart

Ik heb over het algemeen een positief beeld over gehouden aan de opleiding. Wel vind ik in het algemeen dat de betrokkenheid van de docenten wel eens te wensen overlaat. Als voorbeeld zijn er... Ik heb over het algemeen een positief beeld over gehouden aan de opleiding. Wel vind ik in het algemeen dat de betrokkenheid van de docenten wel eens te wensen overlaat. Als voorbeeld zijn er huiswerkopdrachten die gewoon niet uitgevoerd kunnen worden vanwege een te kort aan informatie bij de opdracht. Misschien handig om de studenten hier op te wijzen in plaats van de volgende les af te wachten, dat scheelt enorm veel tijd en frustratie. Nogmaals dit zijn incidenten dus over het algemeen prima tevreden.

Uitstekende docent, prettige sfeer. Inhoud goed.

Marlies

Erg leerzame modules en goede begeleiding door de docenten. Het online leren is erg goed geregeld en goed bevallen. Zeer aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

Deze opleiding was een positieve verrassing op het gebied van de praktische insteek in de gekozen lesstof en opdrachten. De lesstof was echt toegespitst op het praktisch bruikbaar maken van IT... Deze opleiding was een positieve verrassing op het gebied van de praktische insteek in de gekozen lesstof en opdrachten. De lesstof was echt toegespitst op het praktisch bruikbaar maken van IT architectuur en niet op het aanleren van een specifieke methode. Ze hebben Architectuur als middel om te kunnen veranderen hier goed weggezet en ik denk ook dat het met deze pragmatische insteek veel beter toepasbaar en begrijpbaar is voor kleinere organisaties die misschien schrikken van de grote Architectuur modellen en frameworks.

Tanja

Het online platform is even wennen in het begin, maar wordt na gebruik steeds wat duidelijker. De leerkrachten waren erg behulpzaam en zochten mee naar oplossingen waar dat nodig was. Ze geven goede... Het online platform is even wennen in het begin, maar wordt na gebruik steeds wat duidelijker. De leerkrachten waren erg behulpzaam en zochten mee naar oplossingen waar dat nodig was. Ze geven goede begeleiding en opbouwende feedback.

Ralph

Ik werk in de verduurzaming en ik had behoefte om op mijn niveau (geen HBO elektro achtergrond) de verdieping op te zoeken, en de module sluit hier perfect bij aan. De module geeft ruime technische... Ik werk in de verduurzaming en ik had behoefte om op mijn niveau (geen HBO elektro achtergrond) de verdieping op te zoeken, en de module sluit hier perfect bij aan. De module geeft ruime technische informatie, maar ook genoeg up to date lesstof die goed aansluit bij de huidige energietransitie op "macro" niveau en niet alleen technisch. De module opdracht zorgt ervoor dat je actief aan de slag moet om de stof eigen te maken. Ik heb de module als zeer prettig en leerzaam ervaren die ik direct kan toepassen in de praktijk.

Ik heb gebruik gemaakt van E-connect, de online leeromgeving en ben daar erg over te spreken. Uitgezonderd het boek over management, was de leerstof interessant en leerzaam. De leerstof sluit goed... Ik heb gebruik gemaakt van E-connect, de online leeromgeving en ben daar erg over te spreken. Uitgezonderd het boek over management, was de leerstof interessant en leerzaam. De leerstof sluit goed aan bij het examen. Ik werk niet in de industrie, dus ik kan het geleerde nu nog niet toepassen, maar heb wel inzichten gekregen in de productieprocessen en ook in management toepassingen.

Jansen

Zeer kundige docente mbt de studie hbo projectmanagement. Geeft goed uitleg en is erg betrokken mbt de studenten

Heel helder, mooi in behapbare eenheden geknipt en zeer goed geïllustreerd.