Eugéne

Het verbaasd me dat het een behoorlijke positieve impact heeft op mijn dag dagelijkse werkzaamheden zowel zakelijk als prive.
Er stond een zeer prettige ervaren trainer coach voor de klas en...
Er stond een zeer prettige ervaren trainer coach voor de klas en het heeft mij toch weer anders doen denker over irrationele en rationele situaties waar je nu veel beter mee om kan gaan.

Ghislaine

Ik heb de opleiding zonder stage of werkervaringsplek afgerond. Ik vind zelf dat je deze opleiding alleen moet doen of kunnen doen wanneer je daarnaast stageplek hebt. Het is een hoop geleur en... Ik heb de opleiding zonder stage of werkervaringsplek afgerond. Ik vind zelf dat je deze opleiding alleen moet doen of kunnen doen wanneer je daarnaast stageplek hebt. Het is een hoop geleur en getrek om info of voorbeelden te krijgen. 1 docent was gelukkig bereid om een stapje verder te doen. 1 docent stond zelfs helemaal niet open voor vragen e.d. naast de lesdag, dat vind ik een slechte zaak. Gelukkig geslaagd door niet op te geven en motivatie/ enthousiasme.

Over 2 van de 3 docenten was ik erg tevreden.
De voorzieningen op de locaties waren goed (tijdens corona wat minder, dankzij beperkende maatregelen)
Online leeromgeving had ik moeite mee ,...
Over 2 van de 3 docenten was ik erg tevreden.
Online leeromgeving had ik moeite mee , erg inspannend en vermoeiend. Waarbij een deel van de opleiding, het feedback geven
door docent of mede studiegenoten niet uit de verf komt.

Tijs

Prima korte cursus/training om te volgen wanneer je praktische en op maat geleverde aandachtspunten of tips/trucs wilt weten over coachend leidinggeven.

Raymond

Omdat dit de eerste opleiding was die ik volledig online heb gedaan was het even afwachten hoe dit ging. Maar alles is goed verlopen met een mooi eind resultaat. Verder goede begeleiding en een... Omdat dit de eerste opleiding was die ik volledig online heb gedaan was het even afwachten hoe dit ging. Maar alles is goed verlopen met een mooi eind resultaat. Verder goede begeleiding en een prettige leeromgeving.

Het is een mooie maar ook tijdsintensieve opleiding. Veel facetten worden behandeld: van het in opdracht creëren van een gebouw plus inrichting, maar ook waar dit bijvoorbeeld qua bouwbesluit-eisen... Het is een mooie maar ook tijdsintensieve opleiding. Veel facetten worden behandeld: van het in opdracht creëren van een gebouw plus inrichting, maar ook waar dit bijvoorbeeld qua bouwbesluit-eisen aan moet voldoen plus mooie lessen over het ontstaan van architectuur tot in de huidige tijd. De opdrachten zijn altijd realistisch en gaan over eigen gekozen ontwerpen en bestaande gebouwen, dat is echt interessant. Eén module heb ik vanwege corona en door de beschikbare planning online gedaan, dat werkt minder goed voor mij, klassikaal steek je meer op van elkaar.

Ik heb twee modules gevolgd, 1 module fysiek en de andere module via e-learning. Eigenlijk zijn mij allebei goed bevallen, bij e-learning mis je wel de interactie met je cursisten maar was voor mij... Ik heb twee modules gevolgd, 1 module fysiek en de andere module via e-learning. Eigenlijk zijn mij allebei goed bevallen, bij e-learning mis je wel de interactie met je cursisten maar was voor mij in deze periode wel prettig. Ik ga hetgeen gebruiken voor het zelf ontwikkelen van opleidingen. Het was zeer nuttig.

Charif

Waar ik veel van heb geleerd naast de gegeven theorie, zijn de docenten, zij hebben veel ervaring en weten de gegeven theorie op een goede manier over te brengen in een praktijk voorbeelden, en... Waar ik veel van heb geleerd naast de gegeven theorie, zijn de docenten, zij hebben veel ervaring en weten de gegeven theorie op een goede manier over te brengen in een praktijk voorbeelden, en vanuit de NCOI heb ik alleen maar goede ervaringen gehad, als een les niet doorging of verplaatst werd i.v.m. corona, werd vroegtijdig gecommuniceerd. Voor een grote organisatie als NCOI was het ook lastig, altijd in afwachting waar de politiek mee komt, snel de veranderingen door te voeren. Vandaar complimenten.

Of de module haalbaar is hangt af van de inzet en de leswijze van de docent. Dat verschilde per module enorm.

Karin

Heb er genoeg van opgestoken en moet het nu in de praktijk uitvoeren.
Merk nu al dat het makkelijker is door de tips die we gekregen hebben.
Del lerares legde de alles duidelijk uit.