Pieter-Bas

Het lesmateriaal is zeer interessant. De geleerde stof is voor mij direct toepasbaar in de praktijk. Alle docenten hebben praktijk ervaring en dat vind ik wel prettig. Zij kunnen gelijk voorbeelden... Het lesmateriaal is zeer interessant. De geleerde stof is voor mij direct toepasbaar in de praktijk. Alle docenten hebben praktijk ervaring en dat vind ik wel prettig. Zij kunnen gelijk voorbeelden geven hoe de theorie toe te passen in de praktijk. De vele portfolio en moduleopdrachten is mij wel wat tegengevallen. Zeker als je 40 uur werkt en je tijdens je werk geen tijd hebt voor deze opdrachten. Kom wel erg veel aan op avonduren en weekenden.

Joyce

Erg goede, duidelijke en snelle communicatie vanuit docent. super fijn.

Het lesmateriaal is erg goed. Het niveau van de docenten verschilt veel. Ook de ene eindopdracht was duidelijker beschreven dan de anderen.

Cheyenne

Een docent was heel betrokken en verzorgde zo goed mogelijk haar les. Bij de andere modules waren de docenten maar lastig te bereiken en kreeg je geen antwoord op je vragen. Ik heb het gehaald maar... Een docent was heel betrokken en verzorgde zo goed mogelijk haar les. Bij de andere modules waren de docenten maar lastig te bereiken en kreeg je geen antwoord op je vragen. Ik heb het gehaald maar ik had wel graag meer hulp gehad. Daarbij is mij van te voren verteld dat je niet perse een werkplek hoeft te hebben. Ondertussen waren zo wat alle opdrachten praktijkgericht. Beetje jammer. De info van te voren bij het helpen kiezen van de studie is behoorlijk tegen gevallen.

De kwaliteit van docenten is erg wisselend.
De online leeromgeving is prima. De toetslocaties zijn niet overal van goede kwaliteit.
De modules worden niet gegeven aansluitend op SMNIVO....
De kwaliteit van docenten is erg wisselend.
De modules worden niet gegeven aansluitend op SMNIVO. Hierdoor zijn ze niet altijd even bruikbaar.
Ik moet erg lang wachten voor ik mijn diploma uitgereikt krijg. Deze zal pas na de laatste facturatie eind augustus worden verstuurd.

Patty

Omdat de opleiding twee jaar lang -in tegenstelling tot waarmee werd geadverteerd- niet werd aangeboden in Arnhem of op een andere locatie bij mij in de buurt werd aangeboden heb ik uiteindelijk... Omdat de opleiding twee jaar lang -in tegenstelling tot waarmee werd geadverteerd- niet werd aangeboden in Arnhem of op een andere locatie bij mij in de buurt werd aangeboden heb ik uiteindelijk gekozen voor de eLearning variant. Hiertoe zag ik mij genoodzaakt omdat ik de opleiding wel graag een keer wilde afronden, maar niet zag zitten dat de opleiding ooit nog op de beloofde locatie zou worden gegeven. De eLearning is mij niet goed bevallen. Er wordt gezegd dat je het in je eigen tijd mag doen, maar je hebt maar een zeer korte periode begeleiding. Ik zou het reëel vinden dat je per les twee weken hebt in plaats van dat je iedere week zoveel opdrachten moet aanleveren.

Ervaringen met docenten heel wisselend. Eén topdocent die alles goed voorbereid had, goed 'belezen' was, tijd optimaal en volledig benutte, in tegenstelling tot andere docent. Module dyscalculie... Ervaringen met docenten heel wisselend. Eén topdocent die alles goed voorbereid had, goed 'belezen' was, tijd optimaal en volledig benutte, in tegenstelling tot andere docent. Module dyscalculie achterhaalde theorie en heel veel leeswerk. Module dyslexie en begeleiding bij leerproblemen prima modules met goede literatuur. Pittige opdrachten maar wel heel leerzaam. Opleiding ook een goede basis om functie van remedial teacher verder uit te bouwen.

Dianne

Ik ben niet heel enthousiast over deze cursus. Qua lesinhoud en qua locatie was het prima, maar het heeft me niet veel nieuws gebracht. Verder vond ik de docent erg op de automatische piloot, en was... Ik ben niet heel enthousiast over deze cursus. Qua lesinhoud en qua locatie was het prima, maar het heeft me niet veel nieuws gebracht. Verder vond ik de docent erg op de automatische piloot, en was niet goed voorbereid. Een aardige man, met veel ervaring, maar het leek er op alsof hij dit klusje even klaarde.

Henri

Het was leerzaam opleiding, maar ik had iets anders van verwacht.

Het aantal sterren is wat vertekenend. Het zou een hele leuke opleiding kunnen zijn. De materie is heel interessant, literatuur boeiend en de logistiek prima! Jammer genoeg heb je niet echt iets aan... Het aantal sterren is wat vertekenend. Het zou een hele leuke opleiding kunnen zijn. De materie is heel interessant, literatuur boeiend en de logistiek prima! Jammer genoeg heb je niet echt iets aan de docenten, dus ben je vooral op jezelf (en medestudenten) aangewezen. De virtuele leeromgeving is echt vreselijk! Niet doen! (de locatie in Utrecht is geweldig, ook in coronatijd!).
Opletpunt: ik dacht dat de module bestuurlijke advisering heel anders zou zijn. Het gaat vooral over hoe je als externe adviseur met veranderingen om gaat en pas in de laatste les wordt dieper ingegaan over hoe je dan een advies schrijft.