De online leeromgeving is wel ouderwets, zonder beeld namelijk. Dat maakt de verbinding met medestudenten karig. De docent was niet ondeskundig, maar ook niet een autoriteit. De werkvormen waren... De online leeromgeving is wel ouderwets, zonder beeld namelijk. Dat maakt de verbinding met medestudenten karig. De docent was niet ondeskundig, maar ook niet een autoriteit. De werkvormen waren zeer ouderwets, eenzijdig en saai. De literatuur was interessant, maar had veel beter kunnen aansluiten op de praktijk van Zorg en Welzijn. Al met al een tegenvaller.

Xander

Ik vond het een hele leuke module, wat ik wel jammer vond was dat er minder aandacht was voor het daadwerkelijk modeleren in tekenprogramma's. Dit werd meer beschouwd als een zelfstudie i.p.v. iets... Ik vond het een hele leuke module, wat ik wel jammer vond was dat er minder aandacht was voor het daadwerkelijk modeleren in tekenprogramma's. Dit werd meer beschouwd als een zelfstudie i.p.v. iets klassikaals. Ik weet ook niet precies wat ik hier verwacht had maar misschien iets meer ondersteuning in het leren van een programma zoals vectorworks bv.

Lies

Positief: lesinhoud, materiaal en communicatie vanuit NCOI
Ervaring met docenten: wisselend. Maar dat kwam ook doordat het online was.
Vitero werkte niet altijd goed wat soms voor flinke...
Positief: lesinhoud, materiaal en communicatie vanuit NCOI
Ervaring met docenten: wisselend. Maar dat kwam ook doordat het online was.
Vitero werkte niet altijd goed wat soms voor flinke vertragingen zorgde.
Slechte ervaring heb ik met de examenlocaties in Arnhem (onvriendelijke bejegening) en Utrecht : gebouw van Bol.com heeft geen parkeergelegenheid in de buurt wat een halfuur lopen betekende.
Ik ben heel positief en dankbaar over de mogelijkheid van NL leert door maar wel verbaasd dat er vanuit mijn groepen (ik heb 2 modules gedaan) zoveel kandidaten afhaakten of onvoorbereid meededen.

Uit de opleiding heb ik veel informatie (theorie) gehaald. Er had voor mij wat meer ruimte mogen zijn voor voorbeelden uit de praktijk. Deels was die ruimte er minder omdat veel deelnemers in mijn... Uit de opleiding heb ik veel informatie (theorie) gehaald. Er had voor mij wat meer ruimte mogen zijn voor voorbeelden uit de praktijk. Deels was die ruimte er minder omdat veel deelnemers in mijn groep (nog) geen ervaring hadden met leidinggeven. De docent had degenen die die ervaring wél hadden wat meer mogen vragen naar concrete ervaringen, zodat de theorie wat meer had kunnen gaan leven. De dag met de acteur was voor mij het meest waardevol.

Zeer tevreden over de locaties. Jammer genoeg konden 2 modules niet op locatie gegeven worden en was de leeromgeving online. Dit gaf (te) veel problemen waardoor de lessen soepeler hadden kunnen... Zeer tevreden over de locaties. Jammer genoeg konden 2 modules niet op locatie gegeven worden en was de leeromgeving online. Dit gaf (te) veel problemen waardoor de lessen soepeler hadden kunnen gaan.
Ook zeer tevreden over 3 van de 4 leraren. 1 leraar echter had minder connectie met de groep dan de andere leraren, en was regelmatig onduidelijk. Ondanks dat hij zijn uiterste best deed om de stof over te brengen. Hij had een ICT achtergrond waar de meeste leerlingen een financiële achtergrond hadden. Hij had ook de pech dat zijn module online was en het systeem regelmatig haperde.

Frank

Het lesmateriaal voldeed niet aan de verwachtingen. Theorieboek en werkboek 'privaatrecht voor vastgoed' 3e druk de mr Telders moeten zo snel mogelijk de prullenbak in. Het staat vol met... Het lesmateriaal voldeed niet aan de verwachtingen. Theorieboek en werkboek 'privaatrecht voor vastgoed' 3e druk de mr Telders moeten zo snel mogelijk de prullenbak in. Het staat vol met slordigheden, onjuitse verwijzingen naar het BW en een aantal feitelijke onjuistheden.

Vincent

Vond de begeleiding van de docent heel erg ?. Examen vond ik wat tegenvallen, vanuit mijzelf een mooi stuk ingeleverd, alleen lag de beoordeling op het niveau van steeds meer vragen dan... Vond de begeleiding van de docent heel erg ?. Examen vond ik wat tegenvallen, vanuit mijzelf een mooi stuk ingeleverd, alleen lag de beoordeling op het niveau van steeds meer vragen dan noodzakelijk. Hier kijken ze meer naar de persoon dan naar de lesstof, ok mis daarin realiteit.

Betrokken leraar, heldere uitleg. De studieboeken van NCOI vond ik van slechte kwaliteit. Deze viel al heel snel uit elkaar, bevatte een aantal onjuistheden in de opgaven, en de informatie was niet... Betrokken leraar, heldere uitleg. De studieboeken van NCOI vond ik van slechte kwaliteit. Deze viel al heel snel uit elkaar, bevatte een aantal onjuistheden in de opgaven, en de informatie was niet altijd volledig. De boeken van Convoy vind ik duidelijker en uitgebreider. Verder vind ik de cursus aardig prijzig. In eerste instantie zou deze op lokatie plaats vinden maar dit werd online. De kosten die in rekening worden gebracht voor koffie enz heb ik niet in mindering op de factuur gezien.

Han

Ik had hiervoor geen ervaring met e-learning. Discipline om huiswerk te maken ging me goed af.

Helaas bleek het moeilijk om docenten en mede studenten te bereiken. Met name van de docenten viel me dat tegen. Trage reacties op huiswerk. Zodra er uiteindelijk wel contact was, was deze wel nuttig.

Uiterlijk na 5 dagen Feedback van NCOI op mijn vragen vind ik lang duren. Blijkt protocol te zijn maar valt niet mee als de druk op het huiswerk hoog is.

Met het diploma in zicht, gesolliciteerd en aangenomen bij een nieuwe werkgever.