Dit is mijn 7e masterclass. De lesstof, online leeromgeving, boeken sloten totaal niet op elkaar.
Daarnaast gaf de docent op een erg schoolse wijze les, zonder een verband te leggen met de online leeromgeving en gemaakt huiswerkopdrachten.
De eindopdracht maakt wel iets goed. Maar dat is de laat en veel te weinig en levert veel stress op.

Willy

Verouderd lesmateriaal, teveel downloads die je zelf maar moest uitprinten of van het scherm lezen, geen aandacht voor actuele onderzoeken of onderzoeksbureaus of advies organen. De module... Verouderd lesmateriaal, teveel downloads die je zelf maar moest uitprinten of van het scherm lezen, geen aandacht voor actuele onderzoeken of onderzoeksbureaus of advies organen. De module budgetcoaching en budgetbeheer waren voor90% hetzelfde. Ik heb op advies van een slb'er vooraf voor beide modules ingetekend omdat dit samen met de module schuldhulpverlening tot een diploma schuldhulpverlener zou leiden. Echt zonde van mijn geld geweest Ik moest de opleiding zelf betalen, maar ik heb hier ontzettend spijt van. Ik zal ook iedereen de opleiding en NCOI ten sterkste afraden!!!

Rob

De lesstof sluit goed aan op de praktijk, helaas is de begeleiding van sommige docenten zwaar onder de maat, weinig tot geen contact, slechte ondersteuning als je aangeeft dat je op sommige gebieden... De lesstof sluit goed aan op de praktijk, helaas is de begeleiding van sommige docenten zwaar onder de maat, weinig tot geen contact, slechte ondersteuning als je aangeeft dat je op sommige gebieden meer hulp behoeft. Er waren gelukkig ook docenten die uitgebreid vertelde wat er verwacht werd. Het indienen van bezwaren is ook zeer slecht, 2x ingediend beide gelijk afgekeurd terwijl in mijn optiek een kern van waarheid erin zat met verbeterpunten voor afname van een examen. Herexamen zijn zeer kostbaar, 195 euro voor digitaal...contact met studiebegeleider is ok maar idem moelijk qua ondersteuning, als je extra ondersteuning wilt moet je dat afkopen....

Christa

De training was in zijn algemeenheid ok. De docent was prima. Gaf goed les en had veel kennis. De online leeromgeving was echter niet goed. Het programma waar we mee werkten werkte onvoldoende. Zo... De training was in zijn algemeenheid ok. De docent was prima. Gaf goed les en had veel kennis. De online leeromgeving was echter niet goed. Het programma waar we mee werkten werkte onvoldoende. Zo hadden we niet allemaal beschikking over een microfoon, konden we niet in aparte rooms worden gezet en het was ook niet mogelijk om aan elkaar te presenteren. Hierdoor was er minder interactie en heeft dit echt invloed gehad op de training. Dit vind ik echt jammer.

Het is een hele interessante opleiding met heel veel leeswerk, vond het voor een e-learning best veel en zou mi beter zijn om af en toe klassikaal lessen te hebben. In een volgende baan zou deze... Het is een hele interessante opleiding met heel veel leeswerk, vond het voor een e-learning best veel en zou mi beter zijn om af en toe klassikaal lessen te hebben. In een volgende baan zou deze lesstof zeker bruikbaar zijn!

Johan

Deze opleiding was online door Corona. Online is deze opleiding minder praktisch.

Ik wil zeggen dat het online les geven en de manier hoe een aantal docenten les hebben gegeven echt slecht was. Met 22 studenten in een digitale leeromgeving is gewoon niet te doen, en als de... Ik wil zeggen dat het online les geven en de manier hoe een aantal docenten les hebben gegeven echt slecht was. Met 22 studenten in een digitale leeromgeving is gewoon niet te doen, en als de docent dan ook op een manier les geeft waar niemand iets aan heeft tja dan is het lastig om sommige modules te volgen.
Maar je moet het zelf doen, en desondanks heb ik goed cijfers, en maak dit jaar af.

Ik raad het ook iedereen af om met ncoi in zee te gaan al is het maar om de belachelijke hoge bedragen die worden gevraagd, voor een herkansing of een les extra te volgen.

H

Frank

Naar mijn idee bezit de docent over veel kennis, maar gaat het mis bij het overbrengen van deze kennis naar de studenten toe. Wellicht kwam het doordat de opleiding volledig online was ipv... Naar mijn idee bezit de docent over veel kennis, maar gaat het mis bij het overbrengen van deze kennis naar de studenten toe. Wellicht kwam het doordat de opleiding volledig online was ipv klassikaal. Verder vond ik de inhoud van het boek en de uitleg van de docent niet goed op elkaar aansluiten. Het boek vond ik ook te Microsoft specifiek. Ik had hier wat meer generieke informatie verwacht.

Al met al ben ik zeer ontevreden over deze module. Als ik het vergelijk met de BI module die ik eerder heb gedaan heb ik weinig geleerd van deze module.

Danielle

Door de Covid maatregelen was het niet mogelijk om de eerste module (strategisch zorgmanagement) klassikaal te volgen, dit is logisch. De module wordt vervolgens in E learning aangeboden met een... Door de Covid maatregelen was het niet mogelijk om de eerste module (strategisch zorgmanagement) klassikaal te volgen, dit is logisch. De module wordt vervolgens in E learning aangeboden met een trainer die de leerlingen niet begeleid en ook geen duidelijke antwoorden kan geven. Er werd voor deze module geen Virtual Classroom aangeboden. Als de leerlingen het toch zelf moeten uitzoeken is het ook een beetje raar om hier zoveel geldt voor te vragen, er is werkelijk waar niets door de docent of NCOI ondernomen om de leerlingen de ondersteunen.
De module Data analyse werd wel via Virtual Classroom aangeboden. De docent was erg bekwaam in haar vakgebied, alleen is zij niet bekend met de non-profit en/of zorgsector, dit zorgde voor veel verwarring en onduidelijkheid.
Voor de totale opleiding Controller in de Zorg was mijn verwachting dat ik specifiek meer zou leren over dataregistratie en -analyse in de zorg, juist omdat deze zo anders is dan in de profitsectoren. Daarnaast ook meer hoe je het MT kan ondersteunen, met het evalueren van het beleidsplan leer je wel veel over de organisatie, maar niet direct over het ondersteunen van de organisatie. In principe kan iedereen googlen naar de oplossing van deze opdracht.