Gitte

Ik heb mij ingeschreven voor een klassikale opleiding. Word ik gebeld. Er zijn te weinig aanmeldingen. Oké, dan online. Word ik weer gebeld, er zijn te weinig aanmeldingen. Met start budget moet je... Ik heb mij ingeschreven voor een klassikale opleiding. Word ik gebeld. Er zijn te weinig aanmeldingen. Oké, dan online. Word ik weer gebeld, er zijn te weinig aanmeldingen. Met start budget moet je binnen 3 maanden beginnen. Dan heb ik via e-learning, lastig. De online omgeving is echt onduidelijk en de instructies al helemaal niet. De mentor heeft een telefonisch gesprek gevoerd en deze gaf aan dat het raar was dat ik niet klassikaal kon. Volgens hem was er wel plek, maar de lessen waren al begonnen. Tja en dan? Ik doe nu alles via elearning maar vind dit niets. Ik zou zeggen als je iets aanbied, probeer dit dan waar te maken en niet iemand tot 2 keer toe een andere keuze te geven. Dure opleiding welke ik compleet zelf moet doen. Ik heb geen docenten en ook geen locatie.

Reactie NCOI Opleidingen:

We begrijpen dat je graag fysiek op locatie les wilt volgen. Als je hiervoor kiest, plannen we dit zo goed mogelijk in volgens jouw voorkeuren. Het kan echter voorkomen dat er te weinig aanmeldingen... We begrijpen dat je graag fysiek op locatie les wilt volgen. Als je hiervoor kiest, plannen we dit zo goed mogelijk in volgens jouw voorkeuren. Het kan echter voorkomen dat er te weinig aanmeldingen zijn, waardoor we genoodzaakt zijn om de planning te wijzigen. In dat geval kan het zijn dat de opleiding alleen nog op een andere locatie, online via een virtual classroom of via e-learning beschikbaar is. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hopen dat je ondanks alles de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NCOI Opleidingen

Pittig leerboek voornamelijk gericht op de commerciële omgeving.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hartelijk dank voor je recensie!

Sven

Ondermaats en het geld zeker niet waard

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat jammer om te horen, Sven. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Mocht je deze met ons willen delen, neem dan gerust even contact op. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met...
NCOI Opleidingen

NCOI laat inschrijven voor een klassikale opleiding en kan vervolgens niet leveren. Het beleid is dan onbuigzaam en zo ook de houding van de klantenservice. Hierdoor "gedwongen" tot het volgen van... NCOI laat inschrijven voor een klassikale opleiding en kan vervolgens niet leveren. Het beleid is dan onbuigzaam en zo ook de houding van de klantenservice. Hierdoor "gedwongen" tot het volgen van een e-learning. Een farce. De inhoud van de opleiding en de begeleiding voegt weinig toe ten opzichte van een zelfstudie aan de hand van boeken, voor de prijs van een hele bibliotheek.

Reactie NCOI Opleidingen:

We snappen dat je liever fysieke lessen op locatie volgt. We doen er dan ook alles aan om dit mogelijk te maken. Helaas kan het door te weinig aanmeldingen voorkomen dat we de planning moeten... We snappen dat je liever fysieke lessen op locatie volgt. We doen er dan ook alles aan om dit mogelijk te maken. Helaas kan het door te weinig aanmeldingen voorkomen dat we de planning moeten aanpassen. In dat geval kan de opleiding alleen nog op een andere locatie, online via een virtual classroom of via e-learning te volgen zijn. We vinden dit natuurlijk erg jammer en we bieden onze excuses hiervoor aan. We hopen dat je ondanks de gewijzigde vorm van de opleiding toch een leerzame ervaring hebt gehad.
NCOI Opleidingen

Ik vind het jammer dat veel cursussen online worden gegeven. Het niveau van de docenten is goed. Uitleg is goed en vaak met voorbeelden uit de praktijk.
Boeken en lesstof is duidelijk en wordt...
Boeken en lesstof is duidelijk en wordt op tijd bezorgd.

De module professionalisering is voor veel studenten niet echt duidelijk.
Communicatie met NCOI via mail duurt lang of is moeilijk te bereiken.

Reactie NCOI Opleidingen:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel!
NCOI Opleidingen

Deze opleiding gevonden onder de IT opleidingen.
Deze opleiding gevonden onder de IT opleidingen.
Eerste module Informatiemanagement was vakinhoudelijk en wat betreft volledigheid prima, gericht op organisatie en de IT waardoor het grote geheel en de verbindingen duidelijk worden. Docent deed veel in het Engels terwijl het studiemateriaal Nederlands was: 1 goed boek en 1 boek onder niveau, deze dan ook niet gebruikt. Kleine groep waardoor er ruimte was voor interactieve opdrachten en goede uitleg met koppeling naar de praktijk.
Tweede module: business en IT trends: studiemateriaal 2 boeken in het Engels, 1 goed toegankelijk, de ander erg onaantrekkelijk, Zelf via de docent een Nederlands boek besteld, maar uiteindelijk internet gebruikt voor de module opdracht ipv de boeken. Goede, prettige docent: fijne manier van lesgeven. kleine groep waardoor er ruimte was voor interactieve opdrachten en goede uitleg met koppelingen naar de diverse werkvelden.
Derde module: procesmanagement. Grote groep waardoor er heel weinig interactie mogelijk was en erg weinig ruimte voor toelichting van de docent. Meer studiemateriaal dan in de leeromgeving is opgegeven. Procesmanagement is wel relevant voor mijn werk maar in deze module kwam er geen enkele koppeling naar IT of andere dan de productie werkvelden (bijvoorbeeld dienstverlening) voorbij, Module erg gericht op bedrijfskunde en HR.
De module blijkt volgens de docent ook uit 2 delen te bestaan, het tweede deel zit echter niet in mijn opleiding, waardoor ik me afvraag of deze dan nu wel compleet is.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het nemen van de tijd om deze uitgebreide beoordeling te schrijven. We zullen je punten van feedback intern met ons meenemen!

Lizanne

De modules zijn goed te volgen. De docenten hebben veel kennis over het onderwerp en gebruiken veel praktijkvoorbeelden.
Ik mis wel de aansluiting met een vervolgopleiding.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Wendy

Dat de opleiding "nog" niet aansluit op mijn werk klopt dat is een keuze die ik heb gemaakt. Wel vind ik dat sommige docenten echt met hun tijd mee moeten. Sommige gewoon geen connectie met de klas... Dat de opleiding "nog" niet aansluit op mijn werk klopt dat is een keuze die ik heb gemaakt. Wel vind ik dat sommige docenten echt met hun tijd mee moeten. Sommige gewoon geen connectie met de klas (vooral de docenten van de schrijfmodules) niet weten hoe ze een presentatie in elkaar zetten en in sommige situaties er zelfs niet vanaf kunnen wijken. Het zou fijn zijn als daar naar gekeken wordt interactie en duidelijkheid zijn zeker met wetten wel belangrijk.

Echter waren er ook zeker docenten die het in de vingers hebben. Leuke interactie, praktijk verhalen en tijd om dingen te bespreken ook al lopen ze een beetje van het pad af.

De BCN locaties waren allemaal prima en goed verzorgd. Alleen het postiljon hotel in Amsterdam was een drama.. slecht eten (koud en altijd hetzelfde).

Reactie NCOI Opleidingen:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.
NCOI Opleidingen

Ik vind de omschrijving van de opleiding in de brochure niet matchen met de inhoud. Mijns inziens had de opleiding beter 'leren programmeren' kunnen heten dan 'webdesign'. Je leert voornl.... Ik vind de omschrijving van de opleiding in de brochure niet matchen met de inhoud. Mijns inziens had de opleiding beter 'leren programmeren' kunnen heten dan 'webdesign'. Je leert voornl. programmeren, ik had liever meer geleerd over diverse soorten designs geschikt voor div. doelgroepen dmv lay out, kleurgebruik, opbouw etc.

NCOI...
NCOI Opleidingen

Leuke docent, ondanks lang zitten in de meeting toch gevoel van betrokkenheid door docent. Had van mij iets meer oefenopdrachten gemogen maar toch vaak door tijdgebrek klassikaal dingen besproken.... Leuke docent, ondanks lang zitten in de meeting toch gevoel van betrokkenheid door docent. Had van mij iets meer oefenopdrachten gemogen maar toch vaak door tijdgebrek klassikaal dingen besproken. Niveau lijkt wat uiteen te liggen waardoor je soms lang moet wachten op elkaar met antwoorden.
Vanuit Ncoi was het fijn geweest als er meer nadruk op de start ( met lezen en opdrachten) had gelegen, dit was nu niet bekend bij mij waardoor ik meteen al een achterstand had.

Reactie NCOI Opleidingen:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.