Uitstekende docent en prettige leeromgeving. Kortom zeker aan te raden.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Patrick

Zeer leerzaam en heb genoeg aanknopingspunten om hier verder mee aan de slag te gaan.

Reactie NCOI Opleidingen:

Daar zijn we erg blij mee, Patrick! Bedankt voor je beoordeling.

Robbert

Beste NCOI,

Beste NCOI,

Helaas heb ik de opleiding niet kunnen volgen, Tijdens het inloggen liep ik tegen het probleem aan dat mijn werklaptop het niet toelaat om deel te nemen aan de door jullie gecreeerde online omgeving. De oplossing zou zijn via een eigen laptop/tablet deel te nemen, maar helaas ben ik niet in bezit van een eigen laptop/tabblet. Ik heb reeds geschakeld met mijn collega's om te kijken naar de mogelijkheden om in te stromen op een ander moment, waarbij ik vooraf de benodigde hardware kan regelen. tot op heden heb ik helaas nog geen reactie gehad.

Hallo Robbert,
Hallo Robbert,
Wat jammer om te lezen dat je de opleiding niet hebt kunnen volgen. We willen je adviseren om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat we naar de mogelijkheden kunnen kijken. We zijn bereikbaar via 035 - 6 400 411.
NCOI Opleidingen

Online: Vitero werkt slecht; slecht geluid, docent vaak niet hoorbaar.
Online: Vitero werkt slecht; slecht geluid, docent vaak niet hoorbaar.
Docent gaat onvoldoende in op moduleopdracht. Vragen worden niet beantwoord met informatie waar je de moduleopdracht mee kunt maken.
Lesmateriaal (boeken, reader) goed.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dankjewel voor het delen! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!
NCOI Opleidingen

De opbouw van de modules was niet logisch en daardoor ook minder van meerwaarde. De docent van de laatste 2 modules doet goede pogingen om de les digitaal vorm te geven maar mist naar mijn idee echt... De opbouw van de modules was niet logisch en daardoor ook minder van meerwaarde. De docent van de laatste 2 modules doet goede pogingen om de les digitaal vorm te geven maar mist naar mijn idee echt de verdieping in de materie. De docent is niet echt vaardig met het digitaal werken waardoor het leerrendement beduidend afneemt.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NCOI Opleidingen

Goede module, fijne opleidster. Veel stof, maar wel intressante stof.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

Anass

Wordt niet genoeg tijd genomen om een onderdeel te leren. Gaat te snel door de stoffen en wordt dan gezegd moet je in het boek kijken. Heb geen 1500 betaald om te horen kijk in het boek dan koop ik... Wordt niet genoeg tijd genomen om een onderdeel te leren. Gaat te snel door de stoffen en wordt dan gezegd moet je in het boek kijken. Heb geen 1500 betaald om te horen kijk in het boek dan koop ik alleen het boek en dat is jammer. Bij de inschrijving van de cursus wordt mooi verteld wat je allemaal leert maar daar komt niet veel van over.

Reactie NCOI Opleidingen:

We vinden het jammer dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg geïnteresseerd in je feedback. Als je een klacht wilt indienen over de opleiding, kun je het contactformulier op onze... We vinden het jammer dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg geïnteresseerd in je feedback. Als je een klacht wilt indienen over de opleiding, kun je het contactformulier op onze e-connect pagina invullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.
NCOI Opleidingen

De lesinhoud is vaak middels podcasts of een korte zoekvraag via ChatGpt al op te vragen.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Simon

Duidelijke opbouw van de lesinhoud. Interessante casuïstiek van de docent. Wel ging de behandeling van de slides niet altijd in chronologische volgorde, wat qua structuur bij mij soms verwarrend... Duidelijke opbouw van de lesinhoud. Interessante casuïstiek van de docent. Wel ging de behandeling van de slides niet altijd in chronologische volgorde, wat qua structuur bij mij soms verwarrend was. Ik volgde de opleiding als achtergrondinfo voor mijn werk, dus ik heb nu meer inzicht in de clausules van bepaalde contracten waarmee ik werk. Conclusie: prima inhoudelijke opleiding

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn om horen, Simon! Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.