Goede training en docent. Docent heeft zeer veel "handvatten" gegeven om in de praktijk toe te passen.

Ik ben zelf niet te spreken over de opleiding. Initieel zou ik klassikaal les krijgen, wat werd geswitcht naar een online omgeving. Achteraf bleek dat deze omgeving niet dezelfde kwaliteit kan... Ik ben zelf niet te spreken over de opleiding. Initieel zou ik klassikaal les krijgen, wat werd geswitcht naar een online omgeving. Achteraf bleek dat deze omgeving niet dezelfde kwaliteit kan leveren. De docent is kundig en deed zijn best, maar legde de focus vooral op het architecturele. De stof die we moesten voorbereiden uit het boek werd vluchtig behandeld. De cursus kwam daardoor niet overeen met de omschrijving op de website van NCOI. Nogmaals, ik neem de docent daarin niks kwalijk, maar het was wel erg jammer. Voor een leek was de cursus ook vrij lastig. Helemaal omdat er bij de eindopdracht kennis van onterwerprogramma's werd vereist waarvoor normaliter losstaande cursussen worden gegeven.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en... Wat jammer om te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Frank

Bijna masteropleiding afgerond, maar 1 keer een klassikale masterclass gehad, online docenten heb je niets aan (op vakantie, weinig toegevoegde waarde), planning is zeer slecht (had ineens 3... Bijna masteropleiding afgerond, maar 1 keer een klassikale masterclass gehad, online docenten heb je niets aan (op vakantie, weinig toegevoegde waarde), planning is zeer slecht (had ineens 3 masterclasses tegelijk), literatuur te laat, uitstel masterclass buiten de planning om, echt slecht allemaal.

NCOI...

Maikel

Ik ben diep teleurgesteld in NCOI en hun werkwijze. Wellicht had ik dit vooraf beter moeten onderzoeken en had teleurstelling enigszins kunnen worden voorkomen. In een eerste gesprek werd verteld... Ik ben diep teleurgesteld in NCOI en hun werkwijze. Wellicht had ik dit vooraf beter moeten onderzoeken en had teleurstelling enigszins kunnen worden voorkomen. In een eerste gesprek werd verteld dat Groningen soms niet door kan gaan (locatie) maar dat er voldoende alternatieven zijn. In de praktijk blijkt dit een wassenneus. Na een fysieke masterclass in Utrecht (vanuit Assen), volgde het online op vrijdag om de week, daarna online op maandagavond en nu kan alleen Rotterdam, Amsterdam én E-learning. Ik ontraad andere mensen om naar NCOI te gaan en overweeg om te stoppen.

Reactie NCOI Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is.

Davy

Om eerlijk te zeggen vond ik de training erg tegenvallen. De verwachtingen die vooraf geschetst werden zijn niet nagekomen. De docent had weinig tot geen structuur binnen zijn presentaties. Andere... Om eerlijk te zeggen vond ik de training erg tegenvallen. De verwachtingen die vooraf geschetst werden zijn niet nagekomen. De docent had weinig tot geen structuur binnen zijn presentaties. Andere deelnemers uit de groep hebben dit ook ervaren.
Van een andere deelnemer heb ik gehoord dat een andere groep op een heel andere manier cursus kreeg. Vind het dan ook erg opmerkelijk dat er zoveel verschil zit tussen dezelfde training.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dank je wel voor het achterlaten van een review, Davy. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons... Dank je wel voor het achterlaten van een review, Davy. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
NCOI Opleidingen

Helaas erg teleurstellend. De e-learning module is niet voldoende uitgewerkt en biedt geen volledige alternatief om een goede masterclass te volgen. Zo staan de opdrachten nog beschreven alsof je de... Helaas erg teleurstellend. De e-learning module is niet voldoende uitgewerkt en biedt geen volledige alternatief om een goede masterclass te volgen. Zo staan de opdrachten nog beschreven alsof je de klassikale lessen volg (Bijvoorbeeld: volg een groepsdiscussie...). Staan opdrachten omschreven voor de leraar (Studenten gaan nu dit of dat doen). Of wordt er verwezen naar literatuur die niet in de op literatuurlijst staat. Er staat als opdracht: schrijf een duurzaamheidsverslag (enorm veel werk), maar bij navraag bij de docent, blijkt dit niet te hoeven.

Als laatste, ondanks dat NCOI het belooft, is er geen flexibiliteit met startdata en inleverdata van de eindopdracht. Ik ben 1,5 maand na de andere e-learning studenten gestart, en van mij wordt ook verwacht dat ik mijn eindopdracht op dezelfde dag klaar heb als de andere e-learning studenten.

Deze module kost hetzelfde als een klassikale methode, maar is het totaal niet waard.

Reactie NCOI Opleidingen:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
NCOI Opleidingen

Helaas sloot de training niet aan bij onze verwachting, van hoe de cursus was omschreven in de tekst op de website.

Het nivo was te laag, om van meerwaarde te zijn voor ons.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat vinden wij jammer om te lezen. Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders staan... Dat vinden wij jammer om te lezen. Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt.
NCOI Opleidingen

Helaas voldeed de training niet aan mijn verwachtingen.

Helaas voldeed de training niet aan mijn verwachtingen.

De stof was van een dusdanig laag niveau dat het nog beneden basisniveau valt. Ik denk niet dat iemand die af en toe een computer gebruikt van deze training nog iets kan opsteken. Het tempo lag ook erg laag.

De online leeromgeving beviel ook niet, je kunt elkaar niet zien, filmpjes moeten extern afgespeeld worden etc. Gewoon via Teams was al een stuk beter geweest.

We hadden ook geen leraar die qua niveau ver boven de stof stond. Vaak maken de praktijkvoorbeelden een training interessant, maar daar was nu geen sprake van.

Ik adviseer jullie deze training niet meer te geven.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de training. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect... Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de training. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Kelly

3 lesdagen is wel erg kort. De opzet van de training was rommelig, er werden dia's overgeslagen en er zat geen structuur in de trainingen.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review, Kelly. We vinden het jammer dat je niet tevreden bent met de training. We waarderen je feedback en gaan ermee aan de slag om de training te... Hartelijk dank voor het achterlaten van een review, Kelly. We vinden het jammer dat je niet tevreden bent met de training. We waarderen je feedback en gaan ermee aan de slag om de training te verbeteren.
NCOI Opleidingen

Slechte planning, vakanties zorgen voor weken uitstel. Ook zijn er modules waar ik mij afvraag wat ik nu leer, het stampen van theorie is niet de beste manier om ervoor te zorgen dat ik iets vanuit... Slechte planning, vakanties zorgen voor weken uitstel. Ook zijn er modules waar ik mij afvraag wat ik nu leer, het stampen van theorie is niet de beste manier om ervoor te zorgen dat ik iets vanuit de module meeneem naar de praktijk. Sommige modules werken buiten e-Connect om, ook frustrerend!

Reactie NCOI Opleidingen:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Met...