Kwaliteit van de offerte
Hotel(s)
Reisadvies
7.8/10

Verweij

Vakantie gehad naar Canada en Amerika.
Het heeft mijn verwachtingen overtroffen, ook de hulp voor het samenstellen van deze reis.
Ik wil Sandra in het bijzonder even bedanken...
Vakantie gehad naar Canada en Amerika.
Ik wil Sandra in het bijzonder even bedanken hiervoor!

Sterke punten tijdens het verblijf

Duidelijke informatie, 1 hotel was echt niet fijn, maar derest was super!

Alleen het hotel bij de watervallen (in canada) was echt minder, sterke vochtlucht, voor mensen met astmatische klachten niet heel erg handig en fijn.

NBBS heeft ons geholpen onze huwelijksreis naar West-Amerika te plannen en te boeken. Hele goede hulp gekregen, ook al mailde ik 100x opnieuw over van alles. Heel tevreden hoe ze alles hebben... NBBS heeft ons geholpen onze huwelijksreis naar West-Amerika te plannen en te boeken. Hele goede hulp gekregen, ook al mailde ik 100x opnieuw over van alles. Heel tevreden hoe ze alles hebben geregeld! Zelfs een kleine attantie gekregen voor we op reis gingen. Ik zou NBBS dan ook aanraden aan anderen.

Sterke punten tijdens het verblijf

Prima hotels, alles goed geboekt, dus nooit ergens problemen gehad. Wanneer het kon doorgegeven dat we op huwelijksreis waren, werden daarom af en toe gefeliciteerd. Toch leuk dat daar net even... Prima hotels, alles goed geboekt, dus nooit ergens problemen gehad. Wanneer het kon doorgegeven dat we op huwelijksreis waren, werden daarom af en toe gefeliciteerd. Toch leuk dat daar net even aandacht aan wordt geschonken.

Nee

Marit van der Meer

Wij hebben in oktober een prachtige reis door het westelijke deel van Amerika gemaakt. Wij hebben tijdens het boeken onze wensen doorgegeven en op basis hiervan heeft de Lisanne van NBBS een... Wij hebben in oktober een prachtige reis door het westelijke deel van Amerika gemaakt. Wij hebben tijdens het boeken onze wensen doorgegeven en op basis hiervan heeft de Lisanne van NBBS een prachtige reis voor ons geboekt. Alles was tip top in orde geregeld van de vlucht, tot de auto en alle hotels. Daarbij ontvang je voor vertrek een document met tips en een atlas van het gebied waar je naar toe reist. We hebben enorm kunnen genieten, omdat wij niet om hoefde te kijken naar al het geregel! Wij kunnen het iedereen aanraden om een verre reis met meerdere bestemmingen te plannen via de NBBS.

Sterke punten tijdens het verblijf

Enorm goede en snelle communicatie en voor vertrek een heel document met alle belangrijke tips en weetjes.

Geen verbeterpunten ontdekt.

Lex van Schijndel

Een avontuurlijke veelzijdige belevenis

Sterke punten tijdens het verblijf

Casa's waren prima. Gastvrij en vriendelijke ontvangst.
All inclusive hotels waren prima

Hotel Los Caneyes in Santa Clara niet meer aanbieden.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback en voor de telefonische toelichting hierop, die u inmiddels heeft gegeven aan onze medewerkster Sandra Nuis. Het is voor ons altijd goed om te weten hoe onze... Hartelijk dank voor uw feedback en voor de telefonische toelichting hierop, die u inmiddels heeft gegeven aan onze medewerkster Sandra Nuis. Het is voor ons altijd goed om te weten hoe onze reizigers de hotels ervaren. De (staats)hotels in Cuba doen inderdaad qua service en kwaliteit weleens onder voor de casas particulares, die privé-eigendom zijn en waarvan de eigenaren zeer gemotiveerd zijn om reizigers een goede ervaring te bieden. Zo zou het in hotels natuurlijk ook moeten gaan, maar dat is in Cuba helaas niet altijd het geval. Fijn om te weten dat u verder van uw reis door Cuba heeft genoten. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Prima geholpen, ook tijdens de reis alles goed georganiseerd

Dienstverlening en programma

Paramaribo is werkelijk niet meer de moeite waard om lang te verblijven stad staat op in storten

Indrukwekkende ervaring

Sterke punten tijdens het verblijf

Goede hotels, de meeste met prachtig uitzicht

Margreet

Mooie afwisselende rondreis door het prachtige Japan

Sterke punten tijdens het verblijf

Mooi reisschema met een goede reisplanning. Overal voldoende tijd.

In Hiroshima en Takayama kunnen de hotels wel wat beter. Met name het hotel in Hiroshima viel erg tegen. Leek meer op een hostel.

Prima geregeld, ook tijdens ons verblijf goed bereikbaar en oplossingsgericht!

Sterke punten tijdens het verblijf

Goed bereikbaar en oplossingsgericht!

Karen Timmer

Positief: een prachtig land en mooie reis. auto en hotels waren prima. reisafstanden prima
tegenvallers:
tegenvallers:
-wat wij raar en vreemd vonden is dat we ter plaatse zoals beloofd geen enkele extra informatie, routekaart of informatie over de reis hebben ontvangen. helemaal niets. ons was beloofd dat de verhuurder van de auto ons dit zou overhandigen.
-onze lodge lag 40 km in de woestijn, dat moet je echt niet zonder gids doen. volgens jullie kon dat makkelijk. echt niet slim, makkelijk om te verdwalen.
we hebben overigens ook zowel met afleveren als ophalen een tijd moeten wachten op de verhuurder.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback over uw rondreis door Oman. Wat ontzettend vervelend dat u ter plaatse niet de routekaart en andere informatie over de reis heeft ontvangen. Het is de bedoeling dat u... Hartelijk dank voor uw feedback over uw rondreis door Oman. Wat ontzettend vervelend dat u ter plaatse niet de routekaart en andere informatie over de reis heeft ontvangen. Het is de bedoeling dat u dat in ontvangst neemt bij het afleveren van de huurauto. Met deze informatie zou u zich zekerder hebben gevoeld tijdens de rit naar de lodge in de woestijn. Het informatiepakket bevat namelijk een kaartje met herkenningstekens voor de route naar de lodge, waarmee het risico op verdwalen weggenomen wordt. Evengoed laten veel van onze reizigers zich op de heenreis voor de zekerheid begeleiden door een gids en rijden zij op de terugweg wel op eigen gelegenheid. Wij kaarten dit probleem aan bij onze lokale agent. Onze excuses voor het ongemak! Wij sturen u een kleine attentie ter compensatie. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

NBBS heeft de reis voor ons zeer goed geregeld. Alles was duidelijk.

Sterke punten tijdens het verblijf

De informatie die we nodig hebben voor de reis hebben we via jullie verkregen.

evt. wat meer specifieke informatie over de bestemming en wat er te doen is. (Malediven / Dubai)