Kwaliteit van de offerte
Hotel(s)
Reisadvies
7.8/10

Mike Knoops

In de zomer van 2022 hebben wij via NBBS werkelijk waar een droomreis gemaakt naar the westcoast Amerika. De reis is totaal naar wens en in goed overleg opgesteld door Rosina. Ik kan NBBS van harte... In de zomer van 2022 hebben wij via NBBS werkelijk waar een droomreis gemaakt naar the westcoast Amerika. De reis is totaal naar wens en in goed overleg opgesteld door Rosina. Ik kan NBBS van harte aanraden als u opzoek bent naar een reisbureau dat fantastisch maatwerk levert. NBBS en in speciaal Rosina nogmaals bedankt!

Sterke punten tijdens het verblijf

Hotels hadden een goede ligging en waren comfortabel

Els

Tot in de puntjes geregelde reis Canada/Amerika

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles was perfect ingepland. Hebben verschillende vluchten gehad, treintickets, autohuur. Alles liep op rolletjes.

Michel

Voor de tweede keer een camper geboekt via NBBS voor een roadtrip door Canada.
Voor de tweede keer een camper geboekt via NBBS voor een roadtrip door Canada.
De camper bij Cruise Canada was een drama met veel pech onderweg en totaal geen service. Cruise Canada heeft ons de onkosten vergoed deze extra zijn gemaakt maar hebben de reis niet kunnen maken zoals geboekt.
NBBS aangeschreven maar deze neemt geen verantwoording. Nooit meer met NBBS een camper met onbeperte kilometers bij Cruise Canada boeken, ze laten je tekenen voor een kleine onkostenvergoeding en NBBS trekt zich terug voor hun verantwoordelijkheid, ook als de vakantie een drama geweest is.

Nee

Geen camper huren bij Cruise Canada

Ruijten

Over het algemeen mooie rondreis. In verhouding te veel rijden, te weinig tijd voor bezichtigingen.

Sterke punten tijdens het verblijf

Meeste hotels prima. Bruikbare reisinformatie. Reisroute prima tot San Francisco voor de beschikbare tijd.

Miles werden met kilometers verwisseld in de reisbeschrijving. Het bleek in totaal 600 km meer reisafstand te zijn, dan werd aangegeven. Hierdoor erg lange reisdagen.
De hotelkamer in Moab, in...
De hotelkamer in Moab, in Apache motel, was erg slecht onderhouden en stonk. We hadden een kamer aan de achterkant. Niet erg schoon. Rommelige inrichting met "oude hippymeuk". Geen fijn verblijf, voor 2 nachten vreselijk.
Flaggstaff is te ver van de Grand Canyon. Bij de Grand Canyon te weinig tijd gehad voor bezichtiging.
Het motel in Flaggstaf waar we verbleven, was erg slecht aangegeven in de routeplanning. Er bevinden zich 3 van deze motels ( Travellodge by Wyndham) op route 66. We hebben veel tijd verloren door het zoeken naar het goede motel.
In San Francisco, logeerden we in de Travellodge by Wyndham, dicht bij de Fishermans Warf. We hadden hier extra voor betaald omdat het hotel dat in 1e instantie voor ons geboekt was, geen plaats had. Het vervangende hotel werd ons niet aangeraden door jullie en werd geadviseerd met bijbetaling in dit hotel te verblijven. Wij vonden dit hotel het extra geld beslist niet waard. Kleine kamer met minimale faciliteiten op erg drukke locatie met extra parkeerkosten.(24 euro per dag)
Wij hadden 16 dagen de tijd en deze reis was een stuk relaxter geweest als we SF als eindbestemming hadden gehad. We hebben namelijk de laatste 2 dagen naar LA alleen maar gereden. Veel gemist hierdoor. De wegen waren erg druk, regelmatig file.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback over uw rondreis door Amerika. Wat attent dat u zo uitgebreid de moeite heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Fijn dat u tevreden bent over de meeste... Hartelijk dank voor uw feedback over uw rondreis door Amerika. Wat attent dat u zo uitgebreid de moeite heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Fijn dat u tevreden bent over de meeste hotels tijdens de route. Uw opmerkingen over het hotel in Moab hebben wij doorgegeven aan onze lokale partner en dat geldt ook voor de verwisseling van kilometers en mijlen in de routebeschrijving. Het alternatieve hotel in San Francisco zullen wij een volgende keer heroverwegen. In deze stad is het lastig goed betaalbare hotels met een gunstige ligging te vinden. Tijdens de rondreis American Road Trip worden inderdaad aardig wat kilometers gemaakt en veel plekken bezocht. Voor een volgende keer is het goed om te weten dat het bij onze autorondreizen altijd mogelijk is om extra nachten onderweg toe te voegen. Wij maken dan voor u een offerte op maat. Veel reizigers maken van deze mogelijkheid gebruik om zo extra tijd in te passen om ter plaatse dingen te ondernemen. Dit staat op onze website vermeld, maar wellicht hadden wij u wat nadrukkelijker op deze mogelijkheid moeten wijzen. Daar zullen wij bij andere reizigers meer rekening mee houden. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Colin Eckhardt

Botswana Overland Safari (kampeer)

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles perfect geregeld, tenten waren goed,reisleiding goed en kundig

Als het niet in de reisomschrijving staat, boek vooraf aan deze reis een extra overnachting. Ik had een fout gemaakt met de datums, maar dat was eigenlijk maar goed, anders had Danielle me dat ook... Als het niet in de reisomschrijving staat, boek vooraf aan deze reis een extra overnachting. Ik had een fout gemaakt met de datums, maar dat was eigenlijk maar goed, anders had Danielle me dat ook wel aangeraden. (om 23.30 aankomen en de volgende ochtend om 05.00 moeten ontbijten is te snel achter elkaar).

misschien gezien mijn ervaring met een excursie die ik had willen doen. Regel het tijdig van te voren. Ik had aangegeven bij reisleider te plaatse dat ik een excursie wilde doen, en dat moest "terplaatse" geregeld worden. echter de lokale gids heeft die niet geregeld. helaas.

Fam. Klopman

We hebben een heel prettige reis gehad. Veel gezien en in een ontspannende sfeer.
Van te voren hadden we ons een beeld gevormd van de reis en dat beeld klopte.

Sterke punten tijdens het verblijf

Inchecken bij de hotels ging telkens heel soepel. Geen vouchers, geen inschrijfformulieren. Lekker vlot.

Hotels qua comfort prima.
Documentatie is goed van opzet. Vooral het...

Hotels qua comfort prima.
Documentatie is goed van opzet. Vooral het roadbook is handig.

Bijna alle hotels liggen midden in de stad, stadje of dorp. Vaak een drukke locatie. Soms naast een verkeersader de stad in. Wel heel druk.
In het roadbook zitten enkele foutjes. Verkeerde...
In het roadbook zitten enkele foutjes. Verkeerde foto o.a van het hotel in Radium Hot Springs (en verkeerde naam)

Ik vond dat het voortraject erg moeizaam verliep, verschillende keren duurde het lang vòòrdat ik een reactie terugkreeg op een vraag en heb ik reminders moeten sturen, één contactpersoon is goed... Ik vond dat het voortraject erg moeizaam verliep, verschillende keren duurde het lang vòòrdat ik een reactie terugkreeg op een vraag en heb ik reminders moeten sturen, één contactpersoon is goed uitgangspunt en verhoogt kennis en betrokkenheid maar bij parttimers duurt het langer voordat er een antwoord komt. Uiteindelijk zijn we een maand bezig geweest voor nagenoeg een fly-drive reis uit het standaard pakket.

Sterke punten tijdens het verblijf

Complimenten voor het feit dat alle hotels voorzien waren van een gereserveerde parkeergarage (in de buurt van het hotel) voor onze huurauto.

Ondanks verzoek om standaard middenklasse hotel hadden ze allemaal minimaal 4 sterren en was het verschil in ambiance en service erg groot.

T. Stranders

Fijne reis, alles volgens plan/offerte. Afstanden per dag prima te doen, huurauto ook prima (i.t.t. de waarschuwingen in de reispapieren zelfs dubbele navigatie meegekregen..) Over het algemeen... Fijne reis, alles volgens plan/offerte. Afstanden per dag prima te doen, huurauto ook prima (i.t.t. de waarschuwingen in de reispapieren zelfs dubbele navigatie meegekregen..) Over het algemeen prima accommodaties, m.u.v. de Travelodge by Wyndham in Colorado Springs: ronduit smerig.
Prima hulp ontvangen bij een probleem met de dubbele afboeking van hotelkosten.

Zie boven

Zie boven

De reis was fantastisch omdat wij zelf heel veel aanpassingen hebben gedaan op de reis.
De communicatie en service van NBBS was uitermate teleurstellend en voldeed niet aan wat er toegezegd was.
Afgeraffeld en toegespitst op snelle verkoop.

Reactie NBBS Reizen:

Fijn dat u een fantastische reis heeft gehad, maar wat jammer dat u zo negatief bent over onze service. Wij nemen rechtstreeks contact met u op om te vernemen waar uw ontevredenheid door is... Fijn dat u een fantastische reis heeft gehad, maar wat jammer dat u zo negatief bent over onze service. Wij nemen rechtstreeks contact met u op om te vernemen waar uw ontevredenheid door is ontstaan. Wij zijn tevens benieuwd waarom u de reis bij ons heeft geboekt, als u niet tevreden was over onze service. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Maggie van der Mast

We hebben een ongelooflijke reis achter de rug. Nbbs heeft voor ons de hotels en autoverhuur geregeld omdat Go Amerika failliet was 1 week voordat wij gingen. Dus in 1 week tijd moesten ze voor ons... We hebben een ongelooflijke reis achter de rug. Nbbs heeft voor ons de hotels en autoverhuur geregeld omdat Go Amerika failliet was 1 week voordat wij gingen. Dus in 1 week tijd moesten ze voor ons iets regelen. Dat was echt top want anders hadden we geannuleerd.
Daardoor hadden we wat minder hotels.. en dan heb ik het alleen over de locaties. BV Yellowstone moesten we 4 avonden 12 km rijden naar centrum. Hotel had geen restaurants. Dat was een klein minpuntje.
We zij al eerder met Nbbs geweest en ik kan het iedereen aanraden. Geef wat meer uit..
De route was geweldig en veel mooie dingen gezien

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles goed geregeld in een korte tijd en voor een mooi bedrag. Onwijs fijn geholpen