Product informatie op de website
8.3/10
Gebruikersvriendelijkheid van de website
Snelheid van levering

Timisela

Goed werkendenavigatie

Pluspunten

Werk uitstekend

Ronnie

Duidelijke en overzichtelijke website

Pluspunten

Levering

Verbeterpunten

Geen bij navigatie software wel bij de bezorg dienst. Melden op de dag van levering dat het uitgesteld was i.v.m. slecht weer was een stralende dag

medium

Navigatie ok, maar MDI bron verdwenen in ingebouwd systeem in mijn Polo Volkswagen. Ik kan de CD die was ingevoerd er niet meer uitkrijgen en krijg de hele tijd of de melding "medium niet...

Pluspunten

makkelijk

geen informatie

Richard

Telefonisch goed te woord gestaan.

Pluspunten

Snelle levering, en makkelijk bij UPS parcel aftehalen.

Iwan

Nieuwe kaarten + update software voor het audio systeem waardoor de navigatie feilloos werkt.

Van den Broeke A.

CD Europa is te beperkt inzake wegen ,onjuiste gegevens (afrit Seelisberg-Zwitserland)en laattijdige aanwijzigingen

Verbeterpunten

Cd Europa geeft blijkbaar enkel autostrades aan en dikwijls off road.

Reactie Navigatie-Software:

De MRE (Main Roads of Europe) is een extra Cd die aan producten zoals een (gedetailleerde) Benelux Cd wordt toegevoegd en inderdaad alleen de hoofdwegen van Europa aangeeft. Een dergelijke Cd kan dus bijvoorbeeld worden gebruikt om van Nederland naar Zwitserland te navigeren, maar eenmaal aangekomen in Zwitserland zou u een Alpen Cd moeten gebruiken om nauwkeurig te kunnen navigeren. Voor verschillende producten hebben wij combi-aanbiedingen, zoals bijvoorbeeld Benelux-Duitsland, maar mocht u een andere combinatie nodig hebben, kunnen wij die ook leveren.