Tijdigheid van levering
Voldeed het navigatiesysteem aan uw verwachting
Terugbetaling borg
9.5/10

Roeters

Alles duidelijk op de website. Netjes op tijd geleverd, incl. retourbon. Niets op aan te merken.

aad neuteboom

Geen navigatie maar 4 verrekijkers gehuurd.
verrekijker van zeer goede kwaliteit.
aanbeveling bij vakantie als je dieren wil spotten

Henk

Erg goede ervaring:
Het ophalen en inleveren is soepel verlopen, de navigatie werkte goed, de borg snel terug gekregen en er werden zelfs geen extra kosten in rekening gebracht vanwege te...

Prima en goede prijs! Heerlijk om een onbekend land en onbekende drukke stad in je eigen taal aanwijzingen te krijgen!

Carola Opstal

Super geregeld. Snel, keurig verzorgd en het systeem werkt prima. Ook het retourneren is super geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar en echt een aanrader.

Prima oplossing en goede prijs. Zeer vriendelijk en klantgericht

Ben

Prima! Snelle levering, navigatie werkte prima, eenvoudig te retourneren met geleverde (per email) label. Stukken goedkoper dan via een autoverhuur bedrijf. Volgend jaar weer!

Baas

Voor het tweede jaar hier naar tevredenheid gehuurd. goed materiaal en goede service.
volgend jaar dus weer

Jeanny van der Schoot

Prettig apparaat, groot scherm, gemakkelijk bedienbaar, voor herhaling vatbaar.

Vincent Broek Van Den

We hadden eerder bij jullie een navigatie gehuurd, voor Marokko. Wat prima werkte.
Afgelopen 2 weken naar Jordanie geweest en weer bij jullie een systeem gehuurd.
Ben echt niet snel...

Reactie Navigatie Huren:

Jammer dat u een negatieve ervaring heeft met onze service. Wij hebben U de meest recente kaart die TomTom beschikbaar heeft ter beschikking gesteld.
Echter, het Midden-Oosten is geen Nederland! Wellicht ligt uw verwachtingspatroon hoger dan wat TomTom in de realiteit kan bieden. Op onze website is expliciet aangegeven dat we van eerdere huurders soortgelijke reacties hebben gehad en dat het uiteraard uw keuze is om al dan niet te huren.