NavAudio

vandeputte

Question important :peut-on avoir le gps radio belge français je vois que la présentation erst faite canal radio belge 87.50 etc....

corrrespond à ce que je cherche saab 9-3 2007 si cela peut etre transformé en programme belge français

Rob Kleyne

Ging best goed op misverstand

ja dat die het nu niet meer doet

Uitstekend

altijd perfecte levering

Prawish Oemraw

Goed! snelle levering

Snelle levering van bestelde producten. goede communicatie

G.van der Steen

Goed en vriendelijk geholpen.

De verkoper liep even mee naar de auto om zeker te zijn van het juiste product voor het type auto.

Xenon verlichting besteld. Betaald, en volgende dag een mail dat het product niet beschikbaar was. Hierdoor gevraagd bestelling te annuleren.
Een maand later nog steeds geen reactie hierop,...
Een maand later nog steeds geen reactie hierop, ondanks meerdere pogingen tot contact.

-Nalatenschap.
-Niet kunnen leveren van juiste product.
-Doen alsof je neus bloed.

Jacques Delalieux

Draadloze parkeersensoren (voor en achter) besteld. Staat duidelijk vermeld op hun produkt informatie : 'geen draden te trekken'. Komen aan, elke sensor( 8 st) heeft minstens 4 meter kabel ! Klacht... Draadloze parkeersensoren (voor en achter) besteld. Staat duidelijk vermeld op hun produkt informatie : 'geen draden te trekken'. Komen aan, elke sensor( 8 st) heeft minstens 4 meter kabel ! Klacht ingediend en terug gestuurd. Port zelf moeten betalen ! Dan wachten op terugbetaling, na 2 maanden eindelijk geld terug, behalve de portkosten heen en terug !
NOOIT MEER !

Belachelijk slechte service!
Dit bedrijf levert een verkeerde achteruitrijcamera (kan natuurlijk gebeuren) maar ik moet deze op eigen kosten aangetekend en verzekerd terug sturen a 8.60 euro....
Belachelijk slechte service!
Na belofte om deze verzendkosten te vergoeden wordt er niks overgemaakt.
Al 3 keer telefonisch contact gehad, al 12 keer gemaild maar elke keer het smoesje; ik heb het doorgestuurd naar de financiële afdeling.
Inmiddels zijn we 2 maanden verder en nog geen geld terug gezien.
Gewoon oplichting!