NavAudio

Norbert Hoevers

Draadloze set absoluut ongeschikt voor campers!! Vooraf gebeld en draadloze verbinding komt 10 meter ver. Ik heb netjes ingebouwd waarbij module aan de buitenkant van de camper zit, 6,5 meter van de... Draadloze set absoluut ongeschikt voor campers!! Vooraf gebeld en draadloze verbinding komt 10 meter ver. Ik heb netjes ingebouwd waarbij module aan de buitenkant van de camper zit, 6,5 meter van de display die aan dezelfde kant binnen is gemonteerd. Heel sporadisch doen de sensoren het. NavAudio gebeld, maar helpdesk denkt niet mee. Advies bedraad kopen, meneer. Op de vraag: wat kunt u voor mij doen kwam het antwoord: niets.

Binnen een dag in huis, verder geen sterke punten

Erwin

Tja, wat kan ik zeggen. Misschien zijn we inmiddels een beetje verwend maar NavAudio heeft nog genoeg verbeter punten op te pakken. Vandaag besteld, morgen in huis moet je alleen op de site... Tja, wat kan ik zeggen. Misschien zijn we inmiddels een beetje verwend maar NavAudio heeft nog genoeg verbeter punten op te pakken. Vandaag besteld, morgen in huis moet je alleen op de site vermelden als je dit waar kunt maken. Mijn bestelling van afgelopen zondag kan ik morgen ( woensdag) tegemoet zien. Dat is niet erg maar wees daar transparant in. De voorgenomen inbouw vanavond heb ik nu een dag moeten verplaatsen en dat is een beetje jammer.

...

Op de site zetten dat iets op voorraad is en dan als je het besteld gelijk een mail krijgen dat het niet zo is en dat ik 10 dagen moet wachten of een andere moet nemen. Heb de bestelling geannuleerd... Op de site zetten dat iets op voorraad is en dan als je het besteld gelijk een mail krijgen dat het niet zo is en dat ik 10 dagen moet wachten of een andere moet nemen. Heb de bestelling geannuleerd 'gelukkig' zou het geld binnen 3 dagen terug krijgen was niet zo na het weekend gebeld zou er over 2 dagen op staan nog steeds niet en zo bleef her doorgaan. Nog steeds geen geld terug. Na alle andere klachten te hebben gelezen op diverse sites ben ik toch nog blij dat ik de radio niet heb genomen. Zou hier geen radio of wat dan ook bestellen.

NEE

Snelle levering mooie pasvorm

snelle levering

Jan huijgen

Snelle levering en uitstekend product.
Hier ga ik vaker bestellen.

Wezel

Ben tevreden over product als bedrijf zelf.

Inbouwlocatie

Jos Van Elk

Sd kaartje voor dynavin navigatie besteld werk niet gebeld beschrijving gekregen klopt ook niet weer gebeld moet maar foto's van het opstart scherm sturen dan misschien een oplossing?????Ik denk dat... Sd kaartje voor dynavin navigatie besteld werk niet gebeld beschrijving gekregen klopt ook niet weer gebeld moet maar foto's van het opstart scherm sturen dan misschien een oplossing?????Ik denk dat ik 66euro in de pot van dit bedrijf hebt gestopt zeer slecht geslapen

Ze hadden een foutieve radio opgestuurd, na wat heen en weer mailen/bellen is het opgelost, helaas niet de snelheid die ik gewenst had.

W. Harte

Gekocht Navadio voor mijn ford focus van 2012 zoals verteld door het bedrijf gewoon plug en play en inderdaad na een uur werken oude radio eruit en de nieuwe erin werkt het perfect gewoon een... Gekocht Navadio voor mijn ford focus van 2012 zoals verteld door het bedrijf gewoon plug en play en inderdaad na een uur werken oude radio eruit en de nieuwe erin werkt het perfect gewoon een sieraad voor je auto.

een zeer vlugge levering en goede telefonische begeleiding klasse.