NavAudio

Fauaz

Nog nooit zo slecht behandeld heb een maand op me geld gewacht. Website klopt ook niet ze hebben niet de spullen die ze verkopen.
En als je geld terug wil moet je er letterlijk om bedelen

Geen enkele sterk punt bedrijf kan beter sluiten

v Dijk

Goed bedrijf snelle levering en goed service

gr Ed uit Kampen

goede service

Ed van Dijk

Goedenmiddag,

Heb in 2013 een navigatie gekocht met kenteken achteruit rij camera bij Navaudio laten inbouwen door hun
perfect gedaan.
Echter nu camera stuk dus een nieuwe...
Goedenmiddag,

perfect gedaan.
Echter nu camera stuk dus een nieuwe besteld aangesloten maar wekt niet.
Gebeld naar Navaudio afspraak gemaakt en ze hebben alles nagekeken echter een sensor stuk ze hebben een nieuwe uit de doos gehaald en alles kosteloos aangesloten en de sensor ook voor niks gekregen.
dat noem ik nou SERVICE
Jongens van Navaudio bedankt

Snel en netjes behandeld

Coen

Schandalig slecht. Kwaliteit van de spullen is zeer slecht. Reactie op klachten komt er niet. Zeer slechte service en ik ben ook bezig met verdere stappen.

Eigenlijk eerlijk gezegd geen

Narek

Naar mijn mening een goed bedrijf ziet er professioneel uit. Wat ik minder vond is het terug sturen van het product (retour). Kan veel makkelijker.Voor de klant is het daardoor ook aanspreekbaarder... Naar mijn mening een goed bedrijf ziet er professioneel uit. Wat ik minder vond is het terug sturen van het product (retour). Kan veel makkelijker.Voor de klant is het daardoor ook aanspreekbaarder om een product bij jullie te kopen als de klant weet dat retour geen probleem zal zijn.

Wat ik als een goed punt heb ervaren is dat de originele verpakking een extra laag mee kreeg zodat het niet beschadigd zou worden.

Han

Ik had problemen met een bij Navaudio gekochte radio ,laten reparen, toen bleek er later een probleem te zitten in de canbus aansluiting, dit werd ter plekke door Navaudio kostenloos verholpen.... Ik had problemen met een bij Navaudio gekochte radio ,laten reparen, toen bleek er later een probleem te zitten in de canbus aansluiting, dit werd ter plekke door Navaudio kostenloos verholpen. Super service dus !

Hendrik Bohets

Prima service!Snelle levering.

Na aankoop probleempje met installatie navigatie direct mailtje gekregen met de nodige uitleg en dan ging het vanzelf.

Wilco Boomsma

Na het bestellen van een product (2016 )
Na het bestellen van een product (2016 )
Krijg ik een mail dat het product (xenonsetje) niet op voorraad is. Ik kan €10,- bijbetalen dan krijg ik een andere set, "die beter is " en op voorraad. Na te hebben gemaild dat ik dat niet wil, is er opeens toch nog een setje die ze hebben liggen. Uiteindelijk ontvangen en werkte prima. 2 jaar later is er 1 pit van de set stuk.
Ik bestel vervolgens de zelfde set weer bij NAVaudio ( 2018). Krijg ik het zelfde mailtje van 2 jaar terug. Tientje bijbetalen.... VERKOOPTRUCJE?????

Ik vraag mijn geld terug. 5 x gebeld 2x gemaild en 21 dagen later nog steeds geen geld retour....