NavAudio

G.van der Steen

Goed en vriendelijk geholpen.

De verkoper liep even mee naar de auto om zeker te zijn van het juiste product voor het type auto.

Xenon verlichting besteld. Betaald, en volgende dag een mail dat het product niet beschikbaar was. Hierdoor gevraagd bestelling te annuleren.
Een maand later nog steeds geen reactie hierop,...
Een maand later nog steeds geen reactie hierop, ondanks meerdere pogingen tot contact.

-Nalatenschap.
-Niet kunnen leveren van juiste product.
-Doen alsof je neus bloed.

Jacques Delalieux

Draadloze parkeersensoren (voor en achter) besteld. Staat duidelijk vermeld op hun produkt informatie : 'geen draden te trekken'. Komen aan, elke sensor( 8 st) heeft minstens 4 meter kabel ! Klacht... Draadloze parkeersensoren (voor en achter) besteld. Staat duidelijk vermeld op hun produkt informatie : 'geen draden te trekken'. Komen aan, elke sensor( 8 st) heeft minstens 4 meter kabel ! Klacht ingediend en terug gestuurd. Port zelf moeten betalen ! Dan wachten op terugbetaling, na 2 maanden eindelijk geld terug, behalve de portkosten heen en terug !
NOOIT MEER !

Belachelijk slechte service!
Dit bedrijf levert een verkeerde achteruitrijcamera (kan natuurlijk gebeuren) maar ik moet deze op eigen kosten aangetekend en verzekerd terug sturen a 8.60 euro....
Belachelijk slechte service!
Na belofte om deze verzendkosten te vergoeden wordt er niks overgemaakt.
Al 3 keer telefonisch contact gehad, al 12 keer gemaild maar elke keer het smoesje; ik heb het doorgestuurd naar de financiële afdeling.
Inmiddels zijn we 2 maanden verder en nog geen geld terug gezien.
Gewoon oplichting!

M.u.s tafton.nl

De ervaring komt door hoe laat ben je bezag met iets en hoe laat of tot hoe lat ben je bezaag e dan klaar

Sterke auto's

Navigatie besteld, volgende dag in huis. Top!

Snel geleverd makkelijk te installeren

Afhaal punten

1 x bestelt goede verzending

Mooie verpakking maar de inhoud pfff

P. Oberem

Hoewel de hoofdtelefoon heelhuids arriveerde (slechts verpakt in noppenfolie!), vond ik de verzendkosten à EUR 6,95 dan wel erg hoog. Waarom geen stevig doosje eromheen gedaan?

Kennelijk unieke aanbieder van draadloze infrarood hoofdtelefoon voor in de auto.

B.Klaassen

Er staat op de site vermeld voor 16:00 besteld morgen in huis.
Nou ik heb een week moeten wachten ik ik die update binnen had.
De zending zou op de site vermeld met dpd vervoerd worden ,...
Er staat op de site vermeld voor 16:00 besteld morgen in huis.
Nou ik heb een week moeten wachten ik ik die update binnen had.
De zending zou op de site vermeld met dpd vervoerd worden , maar kwam met post.nl
Men kan de zendingen niet volgen omdat men het niet nodig vind om een track en tracé nummer aan te vragen voor die zending.
Zoals ik begrepen heb zit dat gratis bij de verzendkosten.
Twee keer gemaild maar vinden het bij nav.audio niet belangrijk om effe een mail terug te sturen of even te bellen.
Twee maal gebeld met het antwoord de zending komt zo.
Ik neem aan dat de mensen graag willen weten waar hun zending zich bevind enof wanneer de zendin word aangeboden.
Ik vind dat het bedrijf nog in het stenen tijdperk bevind en niet aan de klant denkt

Overigens al wat ik besteld heb werkt goed.