NavAudio

Andrea Massen

Helaas paste de radio nietin onze auto , erg jammer was een mooi apparaat.

Na een miscommunicatie is er door bedrijf netjes gebeld en terug betaald!

Met...

Helaas paste de radio nietin onze auto , erg jammer was een mooi apparaat.

Na een miscommunicatie is er door bedrijf netjes gebeld en terug betaald!

Met elkaar in gesprek gaan is beter dan elkaar t moeilijk te maken.

Bedrijfsleider belde na een boze revieuw en legde dingen uit waardoor er na mijn mening wederzijds begrip was....

CC B

Prima verloop incl tracknummer pakje volgen

Ga zo door

Chris

Bestelling gedaan en direct betaald. Dag later bericht dat het artikel niet op voorraad was maar als ik 20 euro bij betaalde was de duurdere uitvoering wel leverbaar. Ik heb de order geannuleerd... Bestelling gedaan en direct betaald. Dag later bericht dat het artikel niet op voorraad was maar als ik 20 euro bij betaalde was de duurdere uitvoering wel leverbaar. Ik heb de order geannuleerd maar wacht al geruime tijd op mijn geld. Na dat ik een mail had gestuurd hier over , kreeg ik het antwoordt dat het mailtje was doorgestuurd naar de administratie.
Tot op heden geen geld retour of bestelde spullen ontvangen en ook geen enkele reaktie.

H.H Bakker

Xenon set besteld keurig binnen gekregen de volgende dag prima set had nog een vraag niels reageerde dezelfde dag staat erg mooi in de golf 4 grote bak licht nu

korrekt en snel

Menno

Goeie ervaring, radio gekocht voor in mn Corsa. Werkt prima en vriendelijk geholpem

Goed geholpen in Hardenberg, goeie service aan de telefoon

Arjan v

Navigatie in de aanbieding werkt feilloos
Uitgebreid en installeren was eenvoudig.

Mvgr

Leuke producten voor een zeer scherpe prijs

Kees

Bedankt , product voldoet zeker !

Volgende dag in huis

Bentley

Achteruit rijsensoren gestuurd via Wi-Fi, werken gebrekkig, na eerste keer achteruit schakelen werkt de Wi-Fi, maar bij manoeuvreren achteruit,/vooruit/achteruit gaat Wi-Fi niet meer aan.... Achteruit rijsensoren gestuurd via Wi-Fi, werken gebrekkig, na eerste keer achteruit schakelen werkt de Wi-Fi, maar bij manoeuvreren achteruit,/vooruit/achteruit gaat Wi-Fi niet meer aan. Klantendienst laat niets meer van zich horen: geld weggegooid!

Zeker niet!

John N

Bestelling gedaan was niet op voorraad terwijl dit wel op de website vermeld stond. Ik heb mijn bestelling geanulleerd vervolgends velen malen moeten bellen en mailen en na anderhalve maand... Bestelling gedaan was niet op voorraad terwijl dit wel op de website vermeld stond. Ik heb mijn bestelling geanulleerd vervolgends velen malen moeten bellen en mailen en na anderhalve maand uiteindelijk mijn geld terug gestort gekregen.
Ik bestel hier nooit meer !
Een gewaarschuwd mens telt voor twee ! Begin er niet aan !

Ze kunnen goed valse beloftes maken.