NavAudio

Bertus

Top geholpen en goeie aftersales.
Radio werkt super en navigatie werkt goed, zonder problemen

Goeie aftersales, goed product

Goed, zoals het hoort

Dvd hoofsteunen besteld, middels telefonisch hulp mijn oude hoofdsteunen verwijderd.

Bedankt !

Bert

Fijn product , Snel geleverd.

Levering

Opgelicht

OPLICHTERS zijn het helaas te laat achter gekomen. Je krijgt niet wat je besteld en als je probeert verhaal te halen wordt je geblokkeerd! Je bent gewoon je geld kwijt.

NEE

Volgens de site waren de artikelen binnen 24 uur leverbaar. Dit bleek echter niet waar. Volgens de algemene voorwaarden heb ik in zo'n situatie het recht om de bestelling te annuleren en wordt de... Volgens de site waren de artikelen binnen 24 uur leverbaar. Dit bleek echter niet waar. Volgens de algemene voorwaarden heb ik in zo'n situatie het recht om de bestelling te annuleren en wordt de betaling dan binnen 5 werkdagen teruggestort. Ik wacht inmiddels al 3 weken op mijn geld. Beloofde levertijd wordt niet nagekomen, en beloofde terugbetaling laat ook lang op zich wachten, ondanks meerdere malen contact. Eens, maar nooit weer.

ismail mohamed

Ik heb een vraag. dat over klapscherm radio ? dus heb ik een auto chevrolet kalos. en wil graag vervangen radio klapscherm kan ik dat doen of wel nee

ik vind dat dit bedrijf goed is