NavAudio

Arjan v

Navigatie in de aanbieding werkt feilloos
Uitgebreid en installeren was eenvoudig.

Mvgr

Leuke producten voor een zeer scherpe prijs

Kees

Bedankt , product voldoet zeker !

Volgende dag in huis

Bentley

Achteruit rijsensoren gestuurd via Wi-Fi, werken gebrekkig, na eerste keer achteruit schakelen werkt de Wi-Fi, maar bij manoeuvreren achteruit,/vooruit/achteruit gaat Wi-Fi niet meer aan.... Achteruit rijsensoren gestuurd via Wi-Fi, werken gebrekkig, na eerste keer achteruit schakelen werkt de Wi-Fi, maar bij manoeuvreren achteruit,/vooruit/achteruit gaat Wi-Fi niet meer aan. Klantendienst laat niets meer van zich horen: geld weggegooid!

Zeker niet!

John N

Bestelling gedaan was niet op voorraad terwijl dit wel op de website vermeld stond. Ik heb mijn bestelling geanulleerd vervolgends velen malen moeten bellen en mailen en na anderhalve maand... Bestelling gedaan was niet op voorraad terwijl dit wel op de website vermeld stond. Ik heb mijn bestelling geanulleerd vervolgends velen malen moeten bellen en mailen en na anderhalve maand uiteindelijk mijn geld terug gestort gekregen.
Ik bestel hier nooit meer !
Een gewaarschuwd mens telt voor twee ! Begin er niet aan !

Ze kunnen goed valse beloftes maken.

Fauaz

Nog nooit zo slecht behandeld heb een maand op me geld gewacht. Website klopt ook niet ze hebben niet de spullen die ze verkopen.
En als je geld terug wil moet je er letterlijk om bedelen

Geen enkele sterk punt bedrijf kan beter sluiten

v Dijk

Goed bedrijf snelle levering en goed service

gr Ed uit Kampen

goede service

Ed van Dijk

Goedenmiddag,

Heb in 2013 een navigatie gekocht met kenteken achteruit rij camera bij Navaudio laten inbouwen door hun
perfect gedaan.
Echter nu camera stuk dus een nieuwe...
Goedenmiddag,

perfect gedaan.
Echter nu camera stuk dus een nieuwe besteld aangesloten maar wekt niet.
Gebeld naar Navaudio afspraak gemaakt en ze hebben alles nagekeken echter een sensor stuk ze hebben een nieuwe uit de doos gehaald en alles kosteloos aangesloten en de sensor ook voor niks gekregen.
dat noem ik nou SERVICE
Jongens van Navaudio bedankt

Snel en netjes behandeld

Coen

Schandalig slecht. Kwaliteit van de spullen is zeer slecht. Reactie op klachten komt er niet. Zeer slechte service en ik ben ook bezig met verdere stappen.

Eigenlijk eerlijk gezegd geen

Narek

Naar mijn mening een goed bedrijf ziet er professioneel uit. Wat ik minder vond is het terug sturen van het product (retour). Kan veel makkelijker.Voor de klant is het daardoor ook aanspreekbaarder... Naar mijn mening een goed bedrijf ziet er professioneel uit. Wat ik minder vond is het terug sturen van het product (retour). Kan veel makkelijker.Voor de klant is het daardoor ook aanspreekbaarder om een product bij jullie te kopen als de klant weet dat retour geen probleem zal zijn.

Wat ik als een goed punt heb ervaren is dat de originele verpakking een extra laag mee kreeg zodat het niet beschadigd zou worden.

Han

Ik had problemen met een bij Navaudio gekochte radio ,laten reparen, toen bleek er later een probleem te zitten in de canbus aansluiting, dit werd ter plekke door Navaudio kostenloos verholpen.... Ik had problemen met een bij Navaudio gekochte radio ,laten reparen, toen bleek er later een probleem te zitten in de canbus aansluiting, dit werd ter plekke door Navaudio kostenloos verholpen. Super service dus !